איבד את הגבולות

אביגדור ליברמן החדש משתלח בחרדים: לא יהודים, הם כת

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן משתלח נגד היהדות החרדית בראיון לאבישי בן חיים בערוץ 10 ואומר כי "מבחינתי הם לא יהודים, הם כת. גפני הוא ההתגלמות של אחד שסוחר ביהדות" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(באדיבות ערוץ 10)

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, מנסה מאז הבחירות האחרונות - אז נותר מחוץ לקואליציה - "להכות" בציבור החרדי בכדי לזכות באהדת הקהל המזוהה בעיקר עם מפלגת "יש עתיד". לאחרונה, הוא אף מספק התבטאויות חריפות יותר ויותר, וכעת נראה כי הוא כבר חצה את כל הגבולות.

בראיון לעיתונאי אבישי בן חיים בחדשות ערוץ 10, טען ליברמן כי החרדים, ובעיקר נציגיהם בכנסת, אינם יהודים מבחינתו אלא חברי "כת" שכל תפקידם הוא לסחור ביהדות על מנת להשיג עוד ועוד תקציבים מהמדינה.

אביגדור ליברמן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

"אשתי דוסית לגמרי, גם הבת שלי. אני ושני הבנים אוהדי בית"ר ירושלים" אומר ליברמן בפתח דבריו. "מה שפה קרה בשנים האחרונות זה פשוט מסחר ביהדות. יש פה קבוצה של מאכערים ועסקנים שכל הזמן... אני אומר מבחינתי הם גם לא יהודים, הם פשוט כת שמתחפשת ליהודית".

ליברמן התייחס באופן ספציפי ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני מ"יהדות התורה" ואמר: "אם אני לוקח אחד כמו יו"ר ועדת הכספים גפני, הוא ההתגלמות של הסוחר, אחד שסוחר ביהדות. כל מיני דילים שסוגרים ועוד כסף, ועוד כסף ועוד תקציבים. אני אומר לך הם כת. אני מסתפק בגפני כדגם של המתחפשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר