טור אישי

אריה דרעי, הגיע הזמן להיפרד מאביגדור ליברמן / ישי כהן

איווט ליברמן חצה את הקווים. הגיע הזמן להתנתק ממנו, לנתק כל קשר עם המשמיצן שהפך את הציבור החרדי ומנהיגיו ל"כת". ישי כהן בקריאה לחבר השר אריה דרעי: התרחק מליברמן ותמוך בגפני (דעות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חייבים להיפרד. אביגדור ליברמן ואריה דרעי (יעקב כהן)

מזה מספר חודשים שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף את הציבור החרדי ומנהיגיו. מיד לאחר תוצאות הבחירות, איווט כבר החל בקמפיין לבחירות הבאות מהסיבה הפשוטה - יאיר לפיד זכה ב-19 מנדטים כשתקף את הציבור החרדי והבטיח גיוס חרדים וגיור גויים. מאז הבחירות האחרונות, בעוד לפיד שמכוון לראשות הממשלה החל "לחבק" את החרדים, איווט החל להתמתג כשונא החרדים החדש.

ליברמן מעז לעשות את מה שלפיד לא עשה. לפיד הצהיר: "גפני, הפסקנו לקבל מכבודו הוראות", אבל לא העז להגדיר את הנהגת הציבור החרדי כ"כת, לא יהודים", ליברמן כן.

בישיבות הסיעה שלו, כשעיתונאים נוכחים בחדר ומתעדים, ליברמן מקפיד לתקוף את הציבור החרדי ומנהיגיו תוך שהוא מתעקש לחוקק את חוק הגיור לו מתנגדת ההנהגה החרדית. כן, זה אותו ליברמן שתמך בחוק הגיוס והקיצוצים לעולם התורה.

באורח פלא, ליברמן עדיין זוכה לכבוד מההנהגה הפוליטית החרדית וממשיך לזכות ליחס חם מיו"ר ש"ס אריה דרעי שמזמין אותו כאורח כבוד לאירועים הפרטיים שלו.

בזמן כהונת ממשלת נתניהו-לפיד, דרעי נפגע מהיחס שקיבל מליברמן, מקורביו אף סיפרו שהוא הסתכסך איתו והפסיק לומר לו שלום במסדרונות הכנסת. אלא שמהר מאוד השלום חזר לשרור בין שני החברים.

כעת, ליברמן חצה קו אדום שאף פוליטיקאי לא העז לחצות - להגדיר את החרדים כלא יהודים, להצהיר שההנהגה החרדית, ובראשה ח"כ משה גפני, הם "כת".

נראה שליברמן בטוח שזה שיביא לו קולות בבחירות הקרובות אלו ההצהרות המכוערות והמגונות שלו נגד היהדות החרדית. לתקוף, להשמיץ, לזלזל וללגלג. אולי כך מצביעי 'יש עתיד' יעברו למפלגתו.

כשיאיר לפיד שידר שנאה, הפוליטיקאים החרדים התרחקו ממנו. לא "שלום", לא "בוקר טוב". כעת הגיע הזמן שליברמן יזכה ליחס דומה. שיהיה מורחק מההנהגה החרדית, לא אורח הכבוד באירועים של "הכת החרדית".

אריה דרעי, הגיע הרגע לשגר הודעת SMS, אפילו לא שיחת טלפון, ולהודיע לליברמן שאתה לא יכול להיות בקשר עם פוליטיקאי שלא מפסיק להשמיץ את הציבור אותו אתה מייצג. שמור על הכבוד של הציבור החרדי, תגן עליו, הרחק אותו מהאירועים שלך.

הגיע הזמן שאיווט יבין שהוא חצה את הקווים האדומים. כל זאת בלי קשר לעובדה שכחבר של ח"כ משה גפני, מתבקש שתצא בהודעה חריפה נגד איווט ותגבה את החבר מדגל שהושמץ והוגדר כחבר כת.

הפוליטיקאים החרדים צריכים ללמוד מהשר יעקב ליצמן כיצד מתנהלים מול אויב פוליטי. כן, לנער את הכתף אחרי שפוליטיקאי מסוג כזה נוגע בך. כמובן שלא להתקזז אתו בכדי לאפשר לו להעניק ראיון נוסף בו הוא, שוב, ישמיץ אותנו.

מילת סיכום ל"יועצים החרדים" של איווט, חסידי חב"ד שנכנסים לכנסת על תקן "יועצי סיעת ישראל בתינו". כל עוד אתם ממשיכים בתפקיד ומסתובבים סביב איווט, אתם שותפים לכל הנעשה במפלגה הזו. הלוואי והייתם "שתולים" שם, לצערנו אתם לא.

נסיים באמירה של גפני לאיווט בחודש שעבר: "בושה. אתה בושה למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר