שקל הקודש

הרבי מסאטמר הודיע: "אממן את המאבק במגייסים"

האדמו"ר מסאטמר שמגיע לישראל בשבוע הבא הודיע כי ברצונו להקדיש הפעם סכום נכבד ל"מלחמה בציידים המשדלים לגייס חרדים לצבא". לדבריו: "צריכים להירתם עבור הנפשות שנפלו" (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מהר"י מסאטמר (צילום: א' בליק)

ביקור הבזק של האדמו"ר המהר"י מסאטמר בישראל לרגל שמחת הברית לנכדו, נכנס לישורת האחרונה ומלווה ב"בשורה" לעומדים מאחורי המאבק בגיוס החרדים לצה"ל.

האדמו"ר שמגיע לישראל, יערוך מעמד מיוחד של חלוקת "שקל הטהור" למוסדות שאינם מקבלים כסף מהמדינה ולא משתתפים בבחירות. בחלוקה המתבצעת מספר פעמים בשנה, יוקדש הפעם סכום נכבד גם ל"מלחמה בציידים המשדלים לגייס חרדים לצבא".

ל"כיכר השבת" נודע כי האדמו"ר אמר למקורביו כי "בעת הזאת שהמלחמה היא לא רק על יעדי הגיוס אלא גם מלחמה על אותם נפשות ישראל שנשבו בידי הצבא הציוני על ידי חרדים, אנו צריכים להירתם גם בשביל אותם אנשים".

בחסידות מדווחים כי "עם בואו של האדמו"ר מגיעה הבשורה הזאת וסכום נכבד מחלוקת 'שקל הטהור' שהוא מפעלו של האדמו"ר אותו הקים לתמיכה במוסדות התורה הפעם יהיה למלחמה במגייסים החרדים".

האדמו"ר ינחת בישראל ביום שני בערב, יגיע לירושלים וישתתף בשמחת ה'וואך נאכט' הנערכת לילה לפני הברית. בבוקרו של יום שלישי תתקיים שמחת הברית בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי הארץ. בשעות אחר הצהריים יתקיים המעמד של חלוקת 'שקל הטהור' בהשתתפות גדולי ישראל, מיד לאחר מכן ימריא ללונדון שם צפוי ביקור היסטורי של הרבי מאז עלה על כס ההנהגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר