העימות בקרית יובל

התרגיל של ניר ברקת לחרדים: החילונים ישארו עד ראש חודש סיוון

הנציגים החרדים בירושלים הודיעו נחרצות כי לא יסכימו לדחות את הבחירות למינהל הקהילתי "יובלים". אז הודיעו. הערב נקבע: הבחירות יתקיימו רק בראש חודש סיון (חרדים, ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

הנציגים החרדים בירושלים דרשו לערוך בחירות במינהלים הקהילתיים בירושלים תוך כ-90 יום, אז דרשו. מסתבר שראש העיר ניר ברקת הצליח להעביר אותם שיעור בפוליטיקה.

בישיבה שנערכה הערב (רביעי) מסתמן כי יוחלט כי הבחירות למינהל הקהילתי "יובלים" בקריית יובל ייערך בראש חודש סיוון, בעוד כארבעה וחצי חודשים. כזכור, הנציגים החרדים איימו להעלות הצעה לסדר במליאת המועצה לפיה מוסדות עירוניים שפתוחים בשבת לא יקבלו תקצוב מהעירייה.

ברקת זימן את הנציגים לפגישה בה הבטיח כי ידאג לעריכת בחירות במינהל הקהילתי "יובלים" בתוך כ-90 יום ובתמורה החרדים יורידו את ההצעה לסדר. לאחר שהחרדים הסכימו, דחה הערב ברקת את הבחירות לעוד כארבע וחצי חודשים ועשה סיבוב פוליטי על הגב של הנציגים החרדים.

הנציגים עצמם טוענים מנגד כי מודבר בכלל בהצלחה זאת מאחר והם הצליחו לדחות את הדרישה החילונית לדחות את הבחירות לתאריך רחוק הרבה יותר.

סגן ראש העיר צביקה כהן אמר בתגובה: "אני מברך על ההחלטה לפירוק מנהל קהילתי בקרית יובל ולהחלטה על הבחירות תוך שלושה חודשים מהיום. ידעו כל שאר המנהלים הקהילתים הסוררים שמפירים את הסטטוס קוו שבסוף גם הם יתפרקו, וכעת נוכחנו לראות את מה שזמן רב אנו טוענים, כי התאחדות הסיעות החרדיות והדתיות היא חשובה לכולנו, ירושלים - חברי הנהלה - ותושבי העיר. מברך את ראש העיר שקיבל החלטה נבונה בענין, כ"כ מברך את יו"ר הוועדה מר משה ליאון ומחזיק התיק הרב שלמה רוזנשטיין שגיבו את הרעיון, וכן לחבר הסיעה הרב נחמניאל סבן תושב השכונה, שנלחם ופעל רבות בענין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר