זה מגיע: ה"לייקים" החדשים של פייסבוק נכנסים לשימוש

חודשים לאחר שפייסבוק חשפה את אייקוני "הלייקים" החדשים - ה"ריגושונים", והפעילה אותם בשתי מדינות הודיע בכיר בחברה כי כבר בימים הקרובים הם יוטמעו לשימוש בכל העולם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |

הסוף ללייק האצבע? חודשים לאחר שענקית הרשת פייסבוק, החלה להטמיע בשתי מדינות את מנגנון ה"לייקים" החדש שלה שכולל בין היתר מספר "רגשונים" שנועדו לאפשר למשתמשים להביע רגש אחר מלבד 'אהבתי'. הודיע בכיר בחברת פייסבוק בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג, כי בימים הקרובים תתחיל החברה בהטמעת הלייקים החדשים.

הרגשונים החדשים של פייסבוק כוללים מלבד הלייק המסורתי שעבר גם הוא שינוי קטן, גם רגשוני, אהבה, צחוק, התמוגגות, עצב, כעס, ו'ואוו'.

הריגושונים החדשים

הלייקים החדשים יכנסו לתוקף כבר בימים הקרובים, והם יעבדו על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הלייק בטלפון הנייד, או עמידה על הלייק במחשב שיפתחו את האפשריות לליקים החדשים.

השינוי החדש ב"לייקים", מעודד מנהלי עמודים שכבר מצפים כי השינוי המשמעותי ביותר של פייסבוק, יכול לגרום לעלייה של מאות אחוזים במעורבות המשתמשים בדף.

כזכור לפני מספר חודשים הודיעה פייסבוק כי החלה להטמיע בינתיים רק במדינות אירלנד וספרד את הסימונים החדשים, זאת על מנת שבחברה יוכלו לבחון את תגובות הגולשים באנגלית ובספרדית, ובתקופה הקרובה צפויה החברה להרחיב ולהטמיע את כפתורי הרגשות החדשים גם במדינות נוספות בעולם, לפני שתשחרר אותו לכל המשתמשים שלה.

כך זה נדאה בדף הפייסבוק של "כיכר השבת"

למרות הפרסומים כי החברה שקלה להטמיע גם כפתור דיסלייק, הכפתור לא הוטמע, זאת ככל הנראה מחשש כי החברות הגדולות שמפרסמות במיליוני דולרים ברשת החברתית מדי יום, לא כל כך יאהבו את האפשרות שלקוחות זועמים יסמנו פוסטים שלהם כלא אהובים. במקום זאת, הם יוכלו לבחור באמוג'י כועס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר