חשיפת "כיכר השבת"

רבה של רמת בית שמש: "על העובדות ב"נטסורס" להמשיך לעבוד כרגיל"

שעות לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה, הורה רבה של רמת בית שמש ב' לעובדות החרדיות של "נטסורס" לחזור לעבודה כרגיל "ללא דיבורים, כינוסים או הפסקות" (חדשות, חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

התפתחות בפרשיית "נטסורס": שעות לאחר שההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת "נט סורס" החרדית לאחר שהחברה הודיעה כי תסגור את שעריה בתוך 60 יום, הצהריים (חמישי) הוציא רבה של רמת בית שמש ב' הרב אלחנן פרץ שדן בבית דינו בנושא, מכתב שמורה לעובדות לחזור לעבודה כמו גם מורה להנהלה שלא לפטר, להרע תנאים או לגעור בעובדות.

במכתב כתב הרב פרץ כי "כיוון שיש משא ומתן ושמיעת הצדדים בשעות הקרובות בקשר לחברת "נטסורס" בבעלות הלל יעקובזון והעובדות. משום כך נבקש כדלהלן:

א. לעבוד כרגיל, ללא דיבורים, כינוסים או הפסקות (זאת לאחר טענות ההנהלה כי כינוסי וועדי העובדים פוגעים בעבודה הסדירה ח.א.). ב. שלא יהיו פיטורין, הרעת תנאים, או גערות בעובדים (לאחר טענות שהשמיעו העובדות וההסתדרות בנושא ח.א.).

הרב פרץ מוסיף וכותב כי "יש לציין כי יש רגישות יתר אצל שני הצדדים, ומן הראוי משום כך להנמיך ולהקטין את הויכוח, כדי שיהיה אפשר להגיע לסיכומים חיוביים לטובת כל הצדדים".

"כיוון שהעניין ציבורי ומקיף, הכרעת דין התורה תהיה בהשתתפות של הגר"ד כהן שליט"א ורבנים נוספים כפי שאראה לנכון" חותם הרב פרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר