האנטישמיות בעולם תגבר

ורא עולם מודיע לכל באֵי-עולם: 'הולך ונגמר העולם הטמא, העולם הקשה, עולם של הרג, תסבוכות וסיבוכים - העולם 'החופשי'. החל מט"ו בשבט, תתחזק צמיחת העולם החדש, הטהור והקדוש - גאולת ישראל והעולם

(באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ברא את העולם לכבודו! מהיום, ערב ט"ו בשבט, יגביר בורא עולם את כוחו האדיר בעולם כולו, באמצעות איתני הטבע, אסונות, סיבוכים וסכסוכים בתוך מדינות וביניהן. האנטישמיות תתגבר מול היהודים בעולם.

בורא עולם מודיע לכל באֵי-עולם: 'הולך ונגמר העולם הטמא, העולם הקשה, עולם של הרג, תסבוכות וסיבוכים - העולם 'החופשי'. החל מט"ו בשבט, תתחזק צמיחת העולם החדש, הטהור והקדוש - גאולת ישראל והעולם, והמלכת מלך המשיח בן דוד ברחמים!'

בעולם ימשיך להיות קשה, שיטפונות קשים, סערות קשות, רוחות קשות, רעידות אדמה, גשמים ושלגים. חום ואש במדינה אחת - קור ושלג במדינה אחרת, דין ורחמים פועלים יחדיו בכל העולם, ובארץ ישראל הקדושה - גשמי ברכה בכל אדמת הקודש.ברצועת עזה ומסביב למדינת ישראל - גשמי קללה! כל המנהרות לכיוון ישראל – 40 מנהרות, יתמלאו במים ויעכבו את החפירות בחצי שנה עד שמונה חודשים.

האיחוד האירופי וכל המדינות בעולם שהן נגד מדינת ישראל - בורא עולם ישלם להם כגמולם. יימשכו הסכסוכים בין נוצרים למוסלמים בכל העולם. האיסלאם ייכנס לתוכם ויהרוס את כל אירופה. האיחוד האירופי הולך עם הערבים ולא עם היהודים, כי היהודים הם מיעוט. הם חושבים כך לשחד את המוסלמים ולהיות חברים שלהם. אבל אבא שבשמיים, הקדוש-ברוך-הוא אוהב מאוד את היהודים ונתן הוראה למוסלמים להרוס את כל אירופה - אירופה תהיה אפר. אם הנוצרים היו יודעים מה כוחם של היהודים בארץ ובשמיים, היו הולכים עם מדינת ישראל ועם היהודים שבארץ ישראל. האיחוד האירופי מת מפחד מהערבים.

בורא עולם אומר לכל העולם: מדינת ישראל, ארץ הקודש, תמשיך לשגשג ולפרוח, יש פרנסה בשפע גם ל-100 מיליון יהודים ויימשכו הבנייה וסלילת הכבישים. לא לפחד מאף אחד! אף אחד לא יכול לעצור את התפתחות מדינת ישראל, כי אבא שבשמיים רוצה להביא מיליוני יהודים לגור במדינת ישראל! אף אחד בעולם לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא, אז חבל להילחם איתו. בורא עולם בורא עולמות מֵאַיִן. מדינת ישראל מאוד קטנה בעולם והחזקה ביותר בעולם.

כל חברי הכנסת, אנא מכם, תהיו כולכם באגודה אחת ושתהיה אחדות ביניכם. נבחרתם לתת מענה לעם ישראל ולא כדי להתווכח ביניכם. ממשלת ישראל, להמשיך להשקיע בפיתוח הכבישים והבנייה ולהפריח את השממה בארץ הקודש!

רוסיה, עם כל הכוח שלה - בלי יהודים לא יכולה לתפקד, לכן פוטין רוצה את כל היהודים איתו. אף מדינה בעולם לא יכולה לתפקד בלי היהודים - אבל בורא עולם קובע ואומר ליהודים בחו"ל: 'נגמרה הגלות יהודים יקרים! בבקשה, לא לשחק עם הקדוש-ברוך-הוא, תעלו לארץ בכבוד!' הקדוש-ברוך-הוא, מט"ו בשבט, לא מגן על היהודים בחו"ל, תיפסק ההגנה עליהם. יהודים יצטרכו לקחת את כל ספרי התורה וספרי הקודש, 'להתקפל' ולעלות למדינת ישראל. בישראל יש עבודה ופרנסה טובה, האדמה הקדושה והטהורה מחכה לכם.

ארצות הברית עסוקה בבחירות. היא תמשיך לקבל מהלומות קשות ביותר מאיתני הטבע, מהרוסים ומהסינים, וסיבוכים וסכסוכים בינם לבין עצמם, כי נטשו ועזבו את מקור הברכה, מדינת ישראל ארץ הקודש והעדיפו את המוסלמים.

איראן חוגגת, כי היא רוקדת על שתי חתונות: רוסיה - נשק ותחמושת, ארה"ב – כסף. תיגמר לה החגיגה בקרוב. מזהיר הקדוש-ברוך-הוא: אם איראן תעשה משהו מול מדינת ישראל - תיפתח האדמה ותבלע חלק גדול ממנה. איראן עובדת ופועלת בסתר ובשקט, צבא-הגנה-לישראל עוקב אחרי כל צעד שלה. איראן נהרסת ותמשיך להיהרס עד הסוף, אין דין ואין דיין.

נסראללה וחיזבאללה הולכים ונכחדים, נהרגים כמו זבובים. נסראללה שולח נציגים כדי להפריע במדינת ישראל, הוא רוצה להפריע בעזרת הערבים שגרים במדינת ישראל - לא יצליח.

תורכיה, דאע"ש נמצא בה חזק והפליטים שם כמו ג'וקים. ארדואן צועק וזועק ומבקש הצלה ממדינת ישראל. מדינת ישראל - לא לרחם עליו, לא להאמין לתורכיה כי דאע"ש שולט בה ומדבר מגרונה. הכל בתורכיה מערבולת מכל העדות.

סוריה אין לה תקנה ולא תהיה תקנה, נהרסה כליל. הם חשבו שהרוסים באו לעזור להם, אבל הרוסים באו לאינטרס שלהם - לחסל את דאע"ש ואת כל המפריעים למיניהם.

ירדן לא מדברת ולא מצייצת כי ישראל עוזרת לה. מלך ירדן הולך להתפוצץ ולהשתגע מהפליטים שהורסים את כל ירדן, ועוד מעט, הפליטים יכבשו את ירדן, כי יש שם פליטים סורים, עיראקים, פלסטינאים וחמאס - בירדן יהיה הרס וחורבן.

מצרים, אם סיסי לא יחסל את כל מדבר סיני שמלא בדאע"ש, חמאס והאיסלאם הקיצוני, הם יהרסו ויפגעו בסיסי, יהרסו את השלטון ותהיה במצרים מהפכה פי כמה מסוריה.

ברצועת עזה החמאס ודאע"ש חוגגים. לא יהיה שקט ברצועת עזה. דאע"ש רוצה לשלוט בעזה, הם יורים כדי להפגין גאווה ושיראו שיש להם כוח. גם חמאס רוצה להראות כוח, ואבו מאזן - בובה שמפעילים על חוטים. המנהרות ברצועת עזה, מול הבסיסים והיישובים, יקבלו גשמי קללה שיעכבו את בנייתן.

אמרנו: אלה שמדריכים את הערבים הצעירים בישראל, מגיעים מירדן ומחו"ל. הערבים רוצים לפגוע בנשים, בבנות ישראל היהודיות - תשמרו על עצמכן מאוד!

צבא-הגנה-לישראל להיות ערניים בכל מקום! חלק גדול מערביי ישראל מסוכנים מאוד, יותר מהערבים שמחוץ לארץ ישראל, כי הערבים בישראל מדברים עברית יפה ולא חושדים בהם. כפרים וערים ערביות בישראל מלאים נשק ותחמושת, חלק מהם מחכים לפעול ולהפתיע בתוך ישראל – לא יצליחו! חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה ויהרגו זה את זה.

הורים יהודים צריכים לשמור את ילדיהם מהתבוללות, סמים, הימורים ושתייה חריפה. להשתדל לא להחסיר מהילדים כלום, כדי שלא יזדקקו לאחרים.

הים גועש ורועש בכל מדינות העולם - בגבולות ישראל הכל טוב! הכל לפי העונה, קיץ זה קיץ, חורף זה חורף, סתיו זה סתיו ואביב זה אביב. יש פרנסה בשפע לכל היהודים, לא להתפנק, ללכת לעבוד, הבטלה מביאה לפשע ורוע.

הקדוש-ברוך-הוא שונא זימה, שונא שוחד, סחטנות ורמאות, לא אוהב שיהודי מרמה יהודי וחי על חשבונו, מי שעושה עוול ליהודי ישלם קשה. ההיפך הוא הנכון - אהבת חינם, נתינה, חסד ושמחה. בורא עולם מגלה את כולם, בורא עולם רוצה שבארץ ישראל יקיימו את עשרת הדיברות בשלמות. הקדוש-ברוך-הוא מבטיח ומקיים - שומר את גבולות ישראל. כמו בגאולה הראשונה כשיצאו ממצרים, היו ענני אש וענני כבוד שעטפו את עם ישראל - גם עכשיו אותו דבר, ענני אש וענני כבוד, עוטפים את ארץ הקודש! גאולה ראשונה וגאולה אחרונה - אותו הדבר. זה הסימן שמשיח הולך לפעול בפרהסיה! ט"ו בשבט מביא שמחה לעם ישראל, בדור הזה תהיה שמחה גדולה ויזכו לאורו של משיח!

משיח יודע שהוא המשיח, פועל ועובד בעם ישראל ומגן על עם ישראל. מעל 50% מעם ישראל יודעים מי זה המשיח, חלק בסתר וחלק בגלוי. רוב העולם יודעים מי זה המשיח שנמצא במדינת ישראל, עובד ופועל. שיזהרו אנשים מלהתחזות לקוראי עתידות ומנבאי נבואות. יתגלו הרבה אנשים שהם מכוח הטומאה הקשה ביותר. הם ייראו יפים ונעימים, כאילו שהם רואים את הנסתר, אבל הכל זיוף! תיזהרו מהם מאוד כמו מאש! יש לכם להישען רק על אבינו שבשמיים! לתקן את המידות, לקיים את עשרת הדיברות, לנהוג ביושר ואמת ולהרבות בתפילות ותורה - על זה תרוצו יהודים יקרים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר