הכי מחודד

תכנית הצהריים המואזנת בישראל: "חידודון" של עמי מימון

כבוד למגזר: ע"פ סקר TGI תכנית הצהריים המואזנת ביותר בישראל היא 'חידודון' ברדיו 'קול ברמה' בהגשת עמי מימון. "השיא - השילוב בין תורה, שמחה, אהבת חינם ומתן שכרה בצידה" אומר מימון (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הכי מחודד. עמי מימון (צילום: ויקטור מזוז)

כבוד למגזר: מנתוני סקר TGI שפורסמו השבוע עולה כי התוכנית המואזנת ביותר בישראל בשעות הצהריים היא 'חידודון' ברדיו 'קול ברמה', שזוכה ל- 1.45% אחוזי האזנה. בשעות אלה משודרות ברוב תחנות הרדיו האזוריות תוכניות פאן. כיצד זכתה דווקא התוכנית חידודון המשלבת תוכן תורני לאחוזי האזנה הגבוהים ביותר בישראל?

בשיחה מיוחדת עם מגיש התכנית, עמי מימון, הוא מסביר מדוע לדעתו התכנית בהגשתו הפכה לכל כך פופולרית.

הופתעת שהתוכנית שלך היא התוכנית המואזנת ביותר בישראל בין 14:00 ל 16:00?

"ברוך ה' זאת לא הפעם הראשונה שהתוכנית זוכה לאחוזי האזנה הגבוהים ביותר בישראל, כמדומני השנה זו הפעם החמישית. תודה לעשרות אלפי המאזינים של התוכנית ששותפים לתוכנית מידי יום".

מה סוד ההצלחה של התוכנית חידודון?

"סוד ההצלחה זה התוכן התורני הטוב שאנחנו משתדלים להעביר בקול ברמה עם המון שמחה לעם ישראל, העם שלנו זקוק להמון חיזוקים בכל התחומים אנשים מאזינים לאחד שמחמם להם את הלב, אני נותן תשומת לב להמון פרטים כבוד ואהבה לכל אדם.

"התוכנית מתחדשת כל הזמן ברעיונות איך להחדיר תוכן טוב ושמחה לעם ישראל. יש בה גם מוזיקה טובה, כאשר אנו בוחרים את השירים בקפידה, זמרים עם קול נעים והמילים של השיר לא פחות חשובות, משמיע רק שירים שיש למילים שלהם משמעות והשפעה".

מה היו רגעי השיא מבחינתך בתוכנית בחציון אליו מתייחס הסקר?

"היו תוכניות ריאלטי שעשינו בדרך, זכיתי לקדש את כל הנושא של תוכניות ריאליטי ולהביא את זה למגזר החרדי, כאשר התחלתי לפני כמה שנים עם חידון פסח והפרס ריהוט לכל הבית אח"כ מוצרי חשמל על חידון חנוכה, אח"כ חתונה שחילקנו במתנה בתוכנית הגמר, וכל התוכניות האלה היו על חידות הלכתיות.

"השיא מבחינתי זה השילוב התמידי המנחה את התוכנית תורה, שמחה, אהבת חינם ומתן שכרה בצידה, אבל אני בטוח שכל משתתפי התוכנית לא באים רק בגלל הפרסים יקרי הערך שאנחנו מחלקים להם אלא בגלל התוכנן התורני והמקורי שאנו מביאים בתוכנית".

אחרי ששוב זכתה התוכנית שלך במקום הראשון בישראל, מה השאיפות לעתיד?

"השאיפה היא לעשות בסופו של דבר נחת רוח לבורא עולם, שנותן לנו את הכח ומחייה אותנו בכל רגע ורגע וכמובן להמשיך לשמח את עם ישראל כמה שאוכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר