"עכשיו זה כבר בסלון"

פחד בעוטף: כך נשמעת חפירת מנהרות מתחת לבתים. תיעוד

תושבי עוטף עזה טוענים כי הם שומעים חפירות מתחת לבתיהם ומספקים אף תיעוד מוקלט. במקביל, מנהיג חמאס ברצועה, איסמעיל הנייה, מודה לראשונה כי ארגונו חופר מנהרות לתוך ישראל (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: David Buimovitch/Flash90)

מנהיג ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הנייה, מודה לראשונה כי ארגונו חופר מנהרות אל תוך שטח ישראל. בנאום שנשא היום (שישי) בתפילות יום השישי לקראת הלוויות שבעת פעילי הארגון שנהרגו בקריסת מנהרה, אמר הנייה: "ההתנגדות חופרת מזרחית לעזה ומבצעת ניסויים ברקטות מערבית לעזה באופן יומיומי".

הנייה הוסיף, "מתחת לאדמה המנהרות ומעל האדמה הרקטות. אנחנו ממשיכים בדרך הג'יהאד ולעבר שחרור האדמות. ההתנגדות נמצאת במצב של הכנה, שיפור וזיווד כל אמצעי הכוח שלה לצורך מוכנות לעל עימות שיבוא מול ישראל".

"ישנם כאלה הסבורים שהרגיעה השתיקה את קולות התותחים, אך ישנה מערכה שאותה מובילים גדודי עז א-דין אל-קסאם בדממה לצורך היערכות ומוכנות" אמר הנייה.

הקלטת החפירות מתחת לבתים (מתוך עמוד הפייסבוק של "חדשות 10")

בתוך כך, התושבים בעוטף עזה טוענים בשבועות האחרונים כי הם שומעים בבירור קולות של חפירת מנהרות ממש מתחת לבתיהם. כך למשל בתכנית "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10 טענו חלק מהתושבים כי הם שומעים את חפירת המנהרות לישראל.

אחד הזוגות אף השמיע הקלטה בה ניתן לשמוע בבירור את קולות החפירה מתחת לביתם. בעל הבית אף הראה כי הוא מחזיק מתחת לכרית שלו בלילה סכין קומנדו חדה לכל מקרה שלא יבוא. "זה לצערנו המצב במדינת ישראל" הוא אומר, "אם ידרכו מחבלים על מדשאות הקיבוץ מי יגן עלינו? אני עם הסכין הזו? השומר של הקיבוץ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר