פרסום ראשון

המאבק בסלולרי בישיבות: בחברון יוזמים מכשיר כשר מיוחד

בישיבת חברון הוקם בחודשים האחרונים וועד של בכירי התלמידים שיחד עם עסקני ועדת התקשורת הגיעו לישורת אחרונה לקראת שיווק מכשיר כשר מיוחד עבור תלמידי הישיבה • כל הפרטים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת חברון (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בישיבת חברון הגיעו עסקני ועד התקשורת לישורת האחרונה לקראת שיווק לתלמידי הישיבה של מכשיר כשר מיוחד שיהיה מקובל על ראשי הישיבה ורבניה זאת לאחר מאמץ ממושך שנעשה על ידי התלמידים החברים בוועד.

הסערה סביב המכשירים הסלולריים בישיבה נוצרה לפני חצי שנה כאשר היו בחורים שטענו כי יש בעיות רבות גם במכשירים שנחשבים לכשרים מאחר וניתן לפרוץ אותם בקלות רבה.

בעקבות כך התקיים כינוס בישיבה בו עוררו הרבנים בנושא המכשירים הסלולריים על הפרצה שיש גם בכשרים וגם בתומכי כשרים.

לדוגמה העלו טענה על טלפון כשר בו משתמשים בני הישיבה ואפילו חלק מראשי הישיבה שנחשב ל"כשר" על ידי וועדת הרבנים לענייני תקשורת אולם התברר כי ניתן להכניס סים של מכשיר טרף ובכך לשנות את מהותו של המכשיר.

בעקבות כך הוקם בישיבה וועד של בכירי התלמידים על מנת ליזום טלפון כשר שיהיה מקובל על דעת ראשי הישיבה ורבניה.

לדברי עסקני הישיבה, ניתן לתת רשות לתלמידים להשתמש בטלפון כשר עם מצלמה ונגן, זאת כדי לתת לבחורי הישיבה פתרון ראוי שאולי יועתק בהמשך לשיווק בכל ריכוזי הציבור החרדי.

לטענת אותם עסקנים, הבעיה העיקרית הייתה והנה סרטוני הווידאו שצולמו במכשירים השונים וגרמו למכשולות רבים אולם מצלמה והקלטה ניתן להתיר גם במכשיר הכשר.

העסקנים עמלו במשא ומתן מול החברות כמו גם בהידברות מול ועדת התקשורת שמונתה על ידי גדולי ישראל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשבועיים האחרונים הגיעו עסקני הישיבה לישורת האחרונה תוך מציאת מכשיר מועדף שיהיה מקובל על ראשי הישיבה. כעת מקווים עסקני הישיבה לקבל את ברכתם של ראשי הישיבה על מנת לרכוש מאות מכשירים מהסוג הזה עבור התלמידים.

בסוף השבוע האחרון קיימו עסקני הוועד דיון עם נציגי ועדת הרבנים על מנת לקבל אור ירוק מצידם למהלך וכעת הממתינים לאישור סופי של ראש הישיבה המעורבים בפרטי הפרוייקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר