המחבל - שוטר פלסטיני

פצועי פיגוע הירי ליד בית אל: חיילים מישיבת הסדר

הותר לפרסום כי הפצועים בפיגוע הירי סמוך לבית אל בבנימין הם שלושה חיילים, תלמידי ישיבת ההסדר במעלות. מצבם של שניים מהם מוגדר קשה, חייל נוסף נפצע קל. "חייבים הרתעה" אמר ראש הישיבה שלהם (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המחבל הפלסטיני לצד זירת הפיגוע (צילום: מתוך פייסבוק ופלאש 90)

שלושת פצועי פיגוע הירי שאירע הבוקר (ראשון) סמוך לבית אל בבנימין הם חיילי צה"ל תלמידי ישיבת ההסדר במעלות. ראש הישיבה הרב יהושע ויצמן ביקר בבית החולים ואמר כי הפיגוע מוכיח "כמה עלינו לשכלל את ההרתעה שלנו".

שניים מהחיילים נפצעו באורח קשה ופונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים בירושלים. חייל נוסף נפצע באורח קל ופונה לבית החולים שערי צדק.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא אמג'ד א-סוכרי (34) מהכפר ג'מאעין, איש מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית ואב לשני ילדים. שעתיים לפני הפיגוע הוא כתב בפייסבוק כי "על האדמה הזאת אין דבר שראוי לחיות למענו. למרבה הצער אני לא רואה דבר ששווה לחיות למענו כל עוד הכיבוש מעלים את הנפשות שלנו והורג את האחים והאחיות שלנו".

"רחם על השהידים שלנו, רפא את הפצועים שלנו ושחרר את אסירינו. אתם הקודמים ואנחנו בעזרת השם באים בעקבותיכם" כתב א-סוכרי בפוסט שפרסם לפני שיצא לבצע את הפיגוע.

כזכור, המחבל הערבי, הגיע הבוקר אל מחסום פוקוס הסמוך לבית אל, שלף נשק והחל לירות לעבר יהודים שעמדו במקום ופצע שלושה בני אדם. כח צה"ל השיב לעברו באש וחיסל אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר