גפני בבית שמש: "אני עושה ואחרים לוקחים קרדיט"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני השתתף בחנוכת אגף ההנדסה בעיריית בית שמש, ואמר כי הוא שמח שהוא עושה ואחרים לוקחים קרדיט. ומדוע לדעתו צריך בעיר את מפקד המשטרה? צפו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

בעיר בית שמש נחנך אמש (ראשון) אגף ההנדסה בעירייה בראשותו של נציג דגל משה מונטג ובהשתתפותם של ראש העיר משה אבוטבול וראשי תנועת דגל התורה יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, סגן ראש העיר משה מונטג, שלמה גרינברג, מנהל המחלקה המוניציפאלית מנחם שפירא ומנכ"ל יתד נאמן זליג אורלנסקי.

במהלך דבריו שיבח ראש עיריית בית שמש אבוטבול את עזרתו הרבה של גפני לעיר וקרא לו לעשות ככל שביכולתו להמשך פיתוח המקום. כשקבעו את המזוזה אמר אבוטבול בחיוך כי יש לקבוע בשני הצדדים ברוח הפשרה שהושגה בכותל המערבי.

גפני דיבר בנאומו על כך שבית שמש הינה עיר יקרה ויש לפעול מול האוצר על מנת להוריד מחירים. "אני עומד להיפגש עם שר הפנים שאני לא יגלה לך מיהו", אמר גפני בחיוך, "ולדון עמו בנושא".

"גם בכביש 38 טיפלנו וראיתי שגם אחרים לקחו קרדיט. אני תמיד שמח שאני עושה ואז גם אחרים לוקחים קרדיט", אמר גפני בציניות.

גפני התייחס למצוקת הדיור ואמר כי "העיר גדלה ויש פה מחסור בכיתות לימוד ונפעל גם בעניין זה".

גפני פנה למפקד המשטרה בעיר שהשתתף אף הוא בטקס ואמר כי לפני שהגיע היתה נגדו הפגנה על רקע חוק הגיוס. "כתוב בפרשת השבוע על ניגודים שיתרו שמע על הניסים ובא להתקרב לעם ישראל. מה שמע? קריעת ים סוף ומלחמת עמלק. קריעת ים סוף זה נס היסטורי. מה שמע במלחמת עמלק? אלו שני ניגודים, בקריעת ים סוף היה נס עצום, ראתה שפחה על הים מה שלא ראה יחזקאל בן בוזי, ניסים גדולים.

"לכאורה מה היה צריך להיות מייד אחרי זה שכולם יראו את הניסים ויבינו אבל מייד אחרי זה מגיע עמלק ומערער על כל העניין הזה. חוץ מהעניין שבא להשמיד חלילה את עם ישראל הוא בא לערער את האמונה. אמר יתרו אם אחרי קריעת ים סוף בא עמלק לערער את האמונה, אם יש כאלו ניגודים בחיים אז אני בא ללמוד.

"כך גם כאן, אם יש כזה הרבה ניגודים בבית שמש, צריך את מפקד המשטרה", סיים גפני את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר