נתניהו מאיים: "אם נותקף, נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאיום המנהרות ואיים כי "במידה ונותקף ממנהרות אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעוצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה בצוק איתן" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לשכת העיתונאות הממשלתית; תמונה: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (ראשון) לאיום המנהרות המתחדש, ואיים כי חמאס יספוג מכה קשה יותר מ'צוק איתן'.

בהלך כנס שגרירי ישראל בעולם אמר נתניהו: "אנחנו פועלים בשיטתיות ובקור רוח נגד כל האיומים לרבות האיום מהחמאס, גם באמצעים הגנתיים וגם באמצעיים התקפיים".

ראש הממשלה איים: "וכמובן שבמידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעוצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה גם במבצע צוק איתן".

לדבריו: "אני חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן".

במקביל לדבריו של ראש הממשלה, צה"ל מנסה להרגיע את התושבים. אמש נפגש מפקד אוגדת עזה תת-אלוף איתי וינרוב עם ראשי הרשויות בעוטף עזה ושדרות, וציין בפניהם כי "אנחנו נמצאים במצב טוב יותר ממה שהיינו לפני המבצע".

לדבריו, "כיום אנחנו מודעים לסכנה ומשקיעים מאמץ גדול ולא חוסכים במשאבים על מנת לנסות ולאתר מנהרות. ברור לנו שהחמאס ממשיך לחפור, זו הנחת העבודה שלנו. אין פתרון כולל לזיהוי מנהרות, אבל אנחנו עובדים ללא הפסקה וסורקים את השטחים ושוללים אזורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר