גל טרור

שליח חב"ד ניצל בנס ממארב אבנים; "לא זוכר תקופה כזאת"

כמידי יום, שליח חב"ד הרב יוסי נחשון עשה את דרכו מקריית ארבע לישובי הר חברון, אלא שאז הוא נקלע למארב מחבלים שיידו אבנים, השמשה נופצה והוא ניצל בנס. "להוביל מלחמה בטרור" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יוסי נחשון עם האבנים על רקע השמשה המנופצת (צילום: באדיבות המצלם)

טרור ללא הפסקה: אחד ממוקדי הטרור בגל הנוכחי, הוא באזור הר חברון, שם בוצעו פיגועים רבים ומדי יום מחבלים מיידים אבנים ומתפרעים באזור.

אחד מאותם אלה שהותקפו באבנים בכביש, הוא שליח חב"ד הרב יוסי נחשון, שנסע ברכבו בכביש המועד וניצל בנס ממארב מחבלים.

המקרה התרחש בעת שהשליח נסע כהרגלו מעיר מגוריו קריית ארבע, לפעילות רוחנית ביישובי הר חברון. בדרך הוא נקלע למארב מתוכנן של מחבלים רעולי פנים, שהתקיפו את רכבו במטח אבנים.

בשיחה עם "כיכר השבת" שיחזר נחשון את שהתרחש: "הייתי בדרכי לפעילות בחברון, בין קריית ארבע לחברון. במהלך הדרך נקלעתי למארב מתוכנן של מחבלים שיידו לעברי אבנים וכתוצאה מכך נופצה השמשה הקדמית של הרכב".

השליח אומר כי "זו אינה הפעם הראשונה שבה אותם מחבלים מיידים אבנים לעבר רכבים. הם מכירים היטב את המסלולים שבו נוסעים היהודים והם פשוט מיידים אבנים".

בהתייחסו לגל הטרור באזור אומר נחשון: "אני לא זוכר תקופה כזאת מאז נשלחתי על ידי הרבי לשליחות בחברון, לפני כ-25 שנה, בה הביטחון הכי אישי מתערער כבר חודשים ארוכים. אנחנו חווים יום יום התקפות טרור לאורך הצירים ואפילו בתוך מרכז הארץ".

"אני זוכר בזמנו שיהודי היה נדקר כל הארץ היו מזועזעים והיום זה עוד דיווח קר עם משפחה הרוסה ומרוסקת", הוסיף.

השליח מותח ביקורת על תפקודה של מערכת הביטחון ואומר: "אני קורה למנהיגים להוביל ומלחמה בטרור ולא לבדוק כל הזמן איך זה נראה כלפי חוץ. בסופו של יום הם אחראים על הביטחון של כולנו ולא רק על תחושות ביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר