בשורות טובות

הנער בן ה-17 שנפצע בפיגוע בשער שכם - שוחרר לביתו

הנער בן ה-17 שנפצע בגבו בפיגוע הדקירה בשער שכם במוצאי השבת, שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר טוב. מוקדם יותר הוארך מעצר המחבל בן ה-15 שדקר אותו (חדשות)

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

בשורות טובות: הנער בן ה-17 שנפצע בפיגוע הדקירה בשער שכם במוצאי השבת, שוחרר היום מבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבו מוגדר טוב.

מוקדם יותר הוארך מעצרו של המחבל בן ה-15, שביצע בפועל את פיגוע הדקירה. אתמול הוארך מעצרו של מחבל נוסף בן 16.5. המחבל השלישי שהיה מעורב בפיגוע, ילד כבן 11, הועבר לטיפול גורמי הרווחה.

המחבלים התנפלו על שני יהודים שיצאו מהכותל המערבי כשבידיהם סכין, דקרו בחור בן 17 באורח קל ונמלטו. המשטרה פרסמה תמונה של אחד המחבלים שתועד במצלמות אבטחה וביקשה את עזרת הציבור באיתורו.

הנער בן ה-17 שנפצע באורח קל בפיגוע הדקירה הוא בן למשפחה חרדית מברוקלין שעלה לישראל לפני כחודש וחצי. ממיטתו בבית החולים הדסה הר הצופים הוא אמר כי הוא לא מפחד וכי "אם ירצה השם, אני רוצה להתגייס לסיירת מטכ"ל".

חברו סיפר כי בזמן שהמחבלים התקרבו אליהם עם סכינים שלופות - עשרות ערבים שעמדו מסביבם שרו ורקדו. "כשהם שלפו את הסכינים היו חמישים ערבים סביבנו ששרו ורקדו. זה היה נראה כאילו הם הולכים להרוג אותנו", סיפר חברו של הפצוע.

פרמדיק מד"א נתי הרון שטיפל ופינה את הנער הפצוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה. הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר