צפו בריקוד הסוער

כשאורן חזן רקד עם שטריימל בחתונת החרדי שניטרל מחבל

מאות השתתפו אמש בחתונת איש החסד ישראל זייבלד, שניטרל את המחבל בגבעת זאב בשבוע שעבר. בין המשתתפים: ח"כ אורן חזן, שרקד בהתלהבות וראשי הערים זייברט ופרוש (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מוישי ביכלר)

מאות בני אדם השתתפו אמש (שני), בחתונת איש החסד, ישראל זייבלד, שנטרל את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשבוע שעבר בגבעת זאב, שנערכה באולמי ארמונות פרידמן בבני ברק.

בין המשתתפים ניתן היה לראות את חבר הכנסת אורן חזן ממפלגת הליכוד, שמרבה בתקופה האחרונה להשתתף באירועים חרדים, ובעיצומה של החתונה אף רקד עם שטריימל.

בנוסף השתתפו בחתונה, ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, ראש העיר אלעד ישראל פרוש, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ואישי ציבור נוספים.

החתן שנטרל את המחבל בגבעת זאב, שחזר בשיחה עם "כיכר השבת": "הייתי בדרך לשכונת רמות בכביש 443 וראיתי המולה בתחנת דלק והגעתי לשם וראיתי אנשים רצים. זהיתי את המחבל רץ, הוא רץ בהתחלה לכיון גבעת זאב לדקור עוד בן אדם, רץ אחריו אדם עם נשק שלוף ורצנו כמה אנשים יחד, עד שהצלנו לקפל אותו על המדרכה".

גם בפיגוע שהתרחש בשעות לפנות בוקר של הושענא רבה, בצומת הרחובות הנביאים-חייל ההנדסה, הוא הצליח לסייע לנטרול המחבל פאדי עלון, שדקר חרדי ונמלט לכיון רחוב בר לב. "גם שם חתרתי למגע. הייתי זה שעצר את הניידת משטרה והשוטר ירה בו. רדפנו יחד. ראיתי הכול מהתחלה", סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר