חבר נאמן?

רבה של דרום אפריקה: "אין ולא היה לי קשר עם הרב ברלנד"

אחרי ההקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת", בה נשמע הרב אליעזר ברלנד משבח את רבה הראשי של דרום אפריקה הרב גולדשטיין, הרב מכחיש: "אין, לא היה ולא יהיה קשר עם הרב ברלנד" (חסידים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

הסערה ביהונסבורג: אחרי דבריו של מנהיג קהילת שובו בנים, הרב אליעזר ברלנד, שנחשפו ב"כיכר השבת", לפיהן הרב הראשי לדרום אפריקה הרב זאב גולדשטיין, הוא "החבר הכי נאמן שלי", הרב גולדשטיין מכחיש את הקשר ויוצא נגד הרב ברלנד.

מלשכתו של הרב גולדשטיין נמסר כי "לא היה, אין ולא יהיה קשר בין הרב גולדשטיין לבין הרב המבוקש ברלנד". בלשכה הוסיפיו כי "חוסר העקביות בהודעותיו לתקשורת מעיד על חוסר האמינות של דבריו".

הדברים מגיעים על רקע דיווחים בעיתונות המקומית ביוהנסבורג, כי הרב ברלנד קרא כביכול לפגוע ברב גולדשטיין וזאת על רקע ניסיון המעצר של הרב ברלנד לפני כשבועיים.

כזכור, מוקדם יותר חשפנו הקלטה מדבריו של הרב ברלנד בהם הוא משבח את הרב גולדשטיין. בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת", נשמע הרב ברלנד אומר: "באנו להודיע לכולם שהצ'יף רבאי הרב גולדשטיין הוא החבר הכי נאמן שלי, והוא ידיד שלי בלב ונפש, הוא כאן דואג לי ולקהילה שלנו ברוחניות ובגשמיות. ואין לי ידיד כזה נאמן כמו הרב גולדשטיין בכל ימי חיי. וכאן הקהילה מרגישה הכי טוב תחת חסותו, הוא לקח לחסותו את כל ענייני הקהילה שלנו. ואני רק מעריך אותו ואני רק ומכבד אותו ומתפלל לה' שיאריך ימיו ושנותיו.

"חס ושלום לפרסם בשמי דברים שלא נאמרו מעולם ואין להם שום בסיס ושום יסוד, שחס ושלום אני רוצה לרדת לחייו. אני רק מתפלל לשלומו שהשם יאריך ימיו ושנותיו ויכון על ממלכתו הוא ובניו לדורות עולם עד ביאת משיח צדקינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר