"בנפשנו הדבר"

ביום ראשון: כינוס חירום בחסידות ויז'ניץ

בחסידות ויז'ניץ נערכים לקראת כינוס החירום לאברכים הנשואים נגד פגעי הטכנולוגיה שייערך ביום ראשון בראשות האדמו"ר שכבר עורר על הנושא רבות בעבר וצפוי לשאת את המשא המרכזי (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: שמואל לענטשעווסקי / א בליק)

בחסידות ויז'ניץ נערכים לקראת כינוס החירום נגד פגעי הטכנולוגיה שייערך ביום ראשון הקרוב בראשות האדמו"ר שכבר עורר על הנושא רבות בעבר.

הכינוס ייערך תחת הכותרת "בנפשינו הדבר" לאברכים בלבד ויתקיים בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ ובהיכל הסמוך, יצוין כי זהו האירוע האחרון לפני שייהרס המקום במסגרת השיפוצים
.
במהלך הכנס יישמעו דברים מפי רבני 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' של חסידי ויז'ניץ, ומפי רבנים ומשפיעים המכירים מקרוב את הפירצות החמורות הטעונות תיקון, אשר יתריעו על נחיצות קיום הגדרים והסייגים כדי להתרחק מהשפעות שליליות.

ל"כיכר השבת" נודע כי את הנאום המרכזי צפוי לשאת האדמו"ר בעצמו שיעורר את החסידים על ההרס הטמון בפגעי הטכנולוגיה וכן הרבנים מנחם מנדל פוקס ויהושוע פינק מחסידות בעלזא.

בשל חוסר במקום יתקיימו כינוסים נפרדים לנשים ולבחורים כאשר הכינוס לתלמידי הישיבות יתקיים ביום חמישי הבא.

לוגו הכינוס

כזכור במהלך דברות הקודש בטיש ט"ו בשבט קרא הרבי לכל החסידים להשתתף בכינוס: "יהודים יקרים! בוודאי שמעתם וראיתם שקראתי אליכם להתאסף יחדיו, בכינוס מיוחד שיתקיים אי"ה ביום ראשון פרשת תרומה, ליל ערב ר"ח אדר א'. אבקש לערוך כאן מעין הקדמה קצרה לכינוס הגדול, שאני מבקש מכל אחד מאנ"ש הנשואים, להשתתף בו".

"כולכם יודעים, שכבר הגדרתי זה כמה את כלי המשחית האיומים בשם 'פצצה מסוכנת'. דעו נא רבותי, שאין זו מליצה כלל וכלל. זוהי פצצה שהורגת אנשים, לא פחות, ואולי יותר מפצצה רגילה. מאות, ואולי אלפי אנשים, כבר מתו מיתה רוחנית כתוצאה מכלי זה, ואינני מגזים כלל. אני אחראי לדברי, ויתכן שאמרתי מעט מדי", הוסיף האדמו"ר.

האדמו"ר המישך ואמר: "רבותי, אינני מדבר אודות יושבי קרנות, כוונתי ליהודים שהיו שקועים בתורה ובעבודה בכל הלהט, ולדאבוננו נסחפו אחר ראיות אסורות ואיבדו את עולמם כליל, כאשר עזבו את ביתם, או גרוע מכך - סחפו את ביתם עימם למחוזות הגרועים ביותר, רחמנא יצילנו וישמרנו.

"ביום בו אנו מעתירים על אתרוג פרי עץ הדר, כמה עלינו לדאוג על עתיד ילדינו, פירותינו, שיהיו נאים והדורים. כמה ילדים מסתובבים כיום עזובים ונדכאים באופן איום ונורא, כי אבותיהם נטשו אותם לנפשם?! בעבורם, בעבור דורותינו, מבקש אני מכם ברחמים ובתחנונים, שכל אחד יעשה את כל שביכולתו להשתתף בכינוס הגדול, כי בנפשנו הדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר