המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

מדינת ישראל תמשיך לשגשג ולפרוח - הנדל"ן, הכבישים, המגרשים, החנויות ויש פרנסה בשפע לכל היהודים בישראל. כל הנגב ייבנה, יהיו בתים מבאר שבע עד אילת. המסר השבועי (יהדות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ברא את כל העולם לכבודו ורק לכבודו! כל העולם יצטרך לעשות את רצון ה', מי שלא יעשה רצון ה' - יהיה נצור בתוך עצמו. מי שיעשה רצון ה' - יהיה לו צינור ישיר לריבונו של עולם, דיבור ישיר, ברכה והצלחה ילוו אותו בכל דרכיו.

מה כוחה של התשובה? שבזכות החזרה בתשובה והגיור שעשה יתרו, נתן בורא עולם את עשרת הדיברות בתוך פרשת יתרו. להודיע ליהודים ולעולם מהי חזרה בתשובה.

אלוקים מדבר אל היהודים הגרים מחוץ לארץ ישראל, שיעלו דחוף דחוף לארץ ישראל, ארץ הקודש, אלוקים מפסיק להגן עליהם! אלוקים אומר ליהודים בחו"ל 'אתם לא יכולים להתחפש, יהודי שהוא יהודי אמיתי, יש לו מבט אלוקי וכל הגויים יודעים מיהו יהודי. לא משנה אם יעשה עגילים או יוריד את הכיפה - ידעו שהוא יהודי ויגיעו לכולם, חבל על חייכם'. בקרוב מאוד מאוד, שבעה מיליארד אנשים יקבלו שיגעון בראש ויתחילו לפגוע ביהודים קשות, יקחו להם את הנכסים, את הרכוש, יפגעו להם בחיים ולא ירחמו על אף יהודי - כי יש במדינת ישראל גאולה ויש משיח שפועל ועובד. אף אחד לא יכול לעצור את המלכת מלך המשיח, לא אש, לא מים, לא אדמה, לא רוח ולא אדם! מי שבא בזמן – הרוויח, מי שלא - הפסיד. איתני הטבע – אש, מים, רוח ואדמה, ימשיכו לפגוע בעולם כולו חוץ ממדינת ישראל.

חברי הכנסת והשרים, מבקש מכם בורא עולם שתפסיקו לעשות פילוג בעם! אין ימין ואין שמאל, חייבים להיות מלוכדים ומאוחדים ולשמור דחוף וחזק על כל פיסת אדמה בארץ ישראל. אנחנו היהודים אין לנו לאן ללכת. אם חס ושלום יתנו חלקים מארץ ישראל, לא יישארו יהודים בעולם, כי יש אנטישמיות קשהביותר ונשארה ליהודים רק מדינת ישראל, מדינה קטנה מאוד בעולם. לגויים יש את כל העולם פתוח לפניהם, העולם יכול לקבל גם מאה מיליארד ערבים.מדינת ישראל - היא של היהודים! אין להם לאן ללכת. צריך לשמור על אדמת הקודש בעשר אצבעות! דם של יהודים נשפך על אדמת הקודש, ארץ ישראל. אוי ואבוי למדינה, ארץ, נשיא או ראש ממשלה ממדינות העולם, שייתנו חלקים מארץ ישראל. אותה מדינה תיעלם מהעולם, ואותו האדם יסתבך קשה ביותר עם ריבונו של עולם לדורי דורות.

בגלל אדמת הקודש סובב בורא עולם את עם ישראל ארבעים שנה במדבר ואת כל הדור הישן קבר במדבר - כי לעגו לאדמת הקודש.

בורא עולם מודיע לעם ישראל ולחברי הכנסת להיות מלוכדים ומאוחדים, לוותר על הכבוד ועל הכיסא, כשתהיה אהבת-חינם ביניכם, תהיה גם ברכה בחינם, יהיה שפע מהקדוש-ברוך-הוא. ממשלת ישראל, תתמקדו באדמת הקודש ארץ ישראל, צריכים לגלות אוצרות באדמת ישראל כדי להעשיר את מדינת ישראל. יש בישראל נפט, גז, יהלומים וזהב, צריך מאמץ בחיפושים והכל יימצא. מדינת ישראל תהיה העשירה ביותר בעולם ולא תזדקק לאף מדינה אחרת!

בישראל המים טהורים, זכים ונקיים. הגשם שיורד, מנקה את מדינת ישראל והקור הקפיא את החיידקים. בורא עולם מרחיק את המחלות הקשות ממדינת ישראל.

אלוקים טיפל יפה מאוד במנהרות ברצועת עזה, כולן מלאות מים ללא יוצא מן הכלל, "אני אלחם לכם ואתם תחרישון". ברצועת עזה לא סיפרו את האמת,הגשם הרס את המנהרות!

בצפון הארץ חופרים מנהרות בתוך הסלע לכיוון ישראל - לשים לב.

להוציא דחוף את המסתננים בדרך חוקית, כדי לטהר ולקדש את אדמת הקודש.

כל ההורים היהודים במדינת ישראל: בבקשה מכם תשמרו על בניכם ובנותיכם שלא יתבוללו בגויים, שלא ילכו להימורים, סמים ושתייה חריפה, כי הדברים האלה מוחקים את האדם מעל כדור הארץ, עושים אותו טיפש וחסר-שכל. הגויים נותנים להם בהתחלה בחינם, כדי להרוס את העם היהודי הטהור והקדוש.

צריך לעקוב ולבדוק כל ערבי מישראל לפני שנותנים לו עבודה בישראל, יש הרבה שנכנסו בלי רישיונות, גם מירדן באים מחבלים.

סוריה נמחקת, תמשיך להימחק, תמשיך להיגמר ותימעך.

רוסיה וכל הצבאות, נלחמים בסוריה לחסל את דאע"ש כדי שלא יגיעו אליהם. הם יגיעו, שלא 'יפחדו', יגיעו לכולם ולא יעזור להם כולם.

דאע"ש נכנס לאירופה וימשיך להיכנס לאירופה, לצרפת וגם לארצות הברית. כי המוסלמים שחיים באירופה, באסיה ובארצות הברית - הם עצמם דאע"ש.

איראן פועלת בעקיפין נגד ישראל, והיפה שבדבר שהיא יודעת במדויק מה זה יהודים, מה זה הקדוש-ברוך-הוא ומה זה משיח. מדינת ישראל אין לה מה לחשוש מאיראן, אם רק תהיה לה מחשבה לפגוע בישראל ישירות - האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם, יכולים לרשום ולזכור את זה.

ארה"ב פוחדת מאיראן, בפאניקה ממנה. הם עסוקים חזק מאוד בבחירות. הקדוש-ברוך-הוא ייתן בארצות הברית נשיא שאוהב את היהודים בישראל.

נסראללה, אין לו כוח ואין לו מוח. שולח שליחים לישראל כדי לעשות קנוניות ולפגוע בה. צבא-הגנה-לישראל, המוסד והשב"כ, תופסים את כולם - לא לדאוג! נסראללה שולח כוחות לסוריה והם נהרגים שם כמו זבובים.

במצרים, סיסי התחיל לפעול יפה מאוד במדבר סיני כדי לגמור את דאע"ש, חמאס והמוסלמים הקיצוניים. למרות זאת, יש הפגנות במצרים. אם סיסי לא יחסל את כל דאע"ש, החמאס והמוסלמים הקיצוניים בסיני - יהיה במצרים רעב כבד והיא תיהרס כמו סוריה.

ירדן מחכה לארה"ב. היא מלאה בפליטים, מעל ארבעה מיליון, נמצאת במצב של התפוצצות - והיא תתפוצץ.

תורכיה היא מדינה מוסלמית קיצונית. דאע"ש מכתיב לארדואן מה לעשות, הוא בשליטתו של דאע"ש ופוחד שיהרגו אותו ואת ילדיו.

עיראק תהיה כמו מגדל בבל.

האיחוד האירופי פוחד מהערבים והולך נגד ישראל. בסוף הערבים יהרסו את האיחוד האירופי.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו נמצאים מחוץ לגבולות ארץ ישראל - במאת האחוזים!

את כל גבולות ישראל מקיף ענן אש, כמו שהקיף את בני ישראל כשיצאו ממצרים - כך גם עכשיו!

מדינת ישראל תמשיך לשגשג ולפרוח - הנדל"ן, הכבישים, המגרשים, החנויות ויש פרנסה בשפע לכל היהודים בישראל. כל הנגב ייבנה, יהיו בתים מבאר שבע עד אילת. גם הגליל המערבי יתמלא יהודים. ערבים שרוצים להפריע למדינת ישראל ולפגוע ביהודים - כדאי להם לברוח מפה!

בורא עולם לא אוהב מחלוקות ושנאת חינם, בורא עולם אוהב נתינה, חסד, שמחה, לימוד תורה ותפילות אליו. רוב העולם יודעים מי זה המשיח שנמצא במדינת ישראל ועובד ופועל. שיזהרו אנשים מלהתחזות לקוראי עתידות ולנביאי שקר, כל אדם שיגיד שהוא משיח ולא דיברו איתו משמיים, יעלה לשמיים. בורא עולם בדין עכשיו.

אנחנו מחכים למשיח שימליך אותו בורא עולם! אף אדם לא יכול להפריע למשיח. בורא עולם מביא משיח לעולם הזה כדי לגאול את עם ישראל מכל הצרות והבעיות. משיח בא לעזור ליהודים במדינת ישראל ורוצה שכולם יחזרו בתשובה לאבינו שבשמיים - אין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמיים! לתקן את מידותינו, לקיים את עשרת הדיברות, להתנהג ביושר ואמת, להרבות בנתינה, חסד, שמחה, תפילות ולימוד תורה - זה יביא להמלכת מלך המשיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר