פשע שנאה חילוני

זעזוע בערד: רגלי חזיר הושלכו לבית הכנסת של חסידות גור

כחודש לאחר שרגל חזיר נתלתה בפתח בית כנסת בערד, הציבור החרדי בערד מזועזע לאחר שלפנות בוקר הונחו שוב רגלי חזיר בפתח בית הכנסת של חסידות גור, שם מאשימים את ראש העיר בהסתה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רגלי חזיר מושלכות בפתח בית הכנסת של חסידי גור (באדיבות המצלם)

כחודש לאחר שרגל של חזיר נתלתה בפתח בית כנסת של חסידות גור בערד, בית כנסת הממוקם ברחוב התעשיה, הציבור החרדי בעיר הזדעזע לאחר שלפנות בוקר הונחו שוב רגלי חזיר בפתח בית הכנסת.

לדברי התושבים החרדים בעיר, אתמול לפנות בוקר הופתעו ראשוני המתפללים בבית הכנסת ברחוב התעשיה 4 בערד לגלות כי בפתח בית הכנסת הושלכו 4 רגלי חזיר. כאמור, מדובר באותו בית הכנסת בו נתלתה רגל חזיר לפני כחודש.

על פי החשד, אלמוני הגיע לפתח בית הכנסת בשעות הבוקר המוקדמות, וכשאחד המתפללים הפתיע אותו כשהגיע מוקדם, נמלט האלמוני מהמקום תוך השלכת רגלי החזיר בכניסה לבית הכנסת.

עו"ד צבי רוזנטל, המייצג את התנועה למלחמה באנטישמיות ואת מתפללי בית הכנסת, הורה לוועד בית הכנסת להגיש תלונה לאלתר במשטרה, ואכן, צוות מז"פ שהגיע למקום הזדעזע מהמראות הקשים, מראות שחוזרים פעם אחר פעם מאז החל מסע ההסתה מכיוונו של ראש העיר ניסן בן חמו, כך לפחות לדברי אנשי חסידות גור.

הרב צבי ביאלוסטוצקי, רבם של חסידי גור בעיר, הגיב לאירוע החמור ואמר כי "מדובר בהמשך להסתה של ראש העיר נגד יהודים חרדים תושבי ערד, הופיע מעשה משוקץ זה נגד בית כנסת. זה המשך של ההתנכלות לציבור החרדי ולמקומות הקדושים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר