בעקבות "כיכר השבת"

גורמים בש"ס: צבי עמר לא הוזמן לפגישה עם דרעי בצרפת

בעקבות הדיווח ב"כיכר השבת" לפיו נשיא הקהילה היהודית במרסיי צבי עמר הודיע כי יחרים את המפגש עם יושב ראש ש"ס שר הפנים אריה דרעי, בכירים בש"ס טוענים כי "הוא כלל לא הוזמן" (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צבי עמר (צילום: איציק מימון)

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת" לפיו נשיא הקהילה היהודית במרסיי צבי עמר הודיע כי יחרים את המפגש עם יושב ראש ש"ס שר הפנים אריה דרעי שיבקר מחרתיים (רביעי) בצרפת, טוענים בכירים בש"ס כי עמר כלל לא הוזמן למפגש.

בשיחות עם בכירים במפלגה הם טוענים כי בבדיקה שערכו עם הקהילה היהודית בצרפת והגורמים הרשמיים האחראים על הביקור, עולה כי עמר כלל לא הוזמן - כך שאין כל סיבה שיגיע לפגישה. "הוא חיפש דרך להגיד שהוא מחרים את דרעי, אבל הבעיה שלו שהוא כלל לא הוזמן" טוען בכיר בש"ס.

כזכור, מוקדם יותר אמר צבי עמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי: "לא אריה הזמין אותי, מי שהזמין אותי זו הקהילה היהודית בפריז, הוא מגיע לפריז. הזמינו אותי, הזמינו את כל ראשי הקהילות בצרפת".

לדבריו: "אני לא מתכוון ללכת לפגישה, אין לי כל כך כיף להיפגש עם מישהו שמחרים את היהודים בארץ. אני לא קורא להחרים אותו, הוא מייצג את ממשלת ישראל ואני מכבד את ממשלת ישראל, מי שרוצה לפגוש אותו - בכבוד שילך, אבל לי אין חשק לפגוש אותו כי הוא מחרים יהודים בארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר