תקף את תקופת פירון

בנט: מגיע לילדים החרדים שוויון ולא אפליות; פותחים דף חדש

ה"חרם" הוסר? שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש סיירו יחד עם מנהל המחוז החרדי ומנכ"ל החינוך העצמאי, במוסדות חרדים ביבנה. בנט תקף את שי פירון והצהיר "אין אפליות". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

ה"חרם" הוסר? שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש הגיעו הבוקר (שלישי), לסיור מיוחד במוסדות חינוך חרדיים ביבנה, בנט תקף את שר החינוך הקודם שי פירון, והצהיר כי לא יפלה חרדים.

לסיור התלוו מנהל המחוז החרדי במשרד איציק זהבי ומנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין. הסיור מתרחש כמה ימים, לאחר שהמנהלים החרדים, הכריזו על "חרם" נגד המחוז החרדי.

השר וצוות לשכתו, יחד עם מנכ"ל החינוך העצמאי ומנהל המחוז החרדי התקבלו בכבוד על ידי בתי הספר החרדים, כאשר התלמידים יצאו אל רחבות בתי הספר וקיבלו את השר בוורדים אדומים, בלונים ודגלים.

יצוין כי מדובר ביקור ראשון של נפתלי בנט כשר החינוך במוסדות החרדיים שזוכה לשיתוף פעולה מצד המוסדות, וזה לאחר שקודמו שי פירון לא השתתף בביקורים מסוג זה מלבד ביקר יחיד בסמינר 'הישן' שעורר סערה.

במהלך הסיור בנט התעניין במתכונת של החינוך החרדי ואיך זה עובד, הוא ירד עם צוות בית הספר לפרטים. "השר התרשם מאוד מהידע הרחב של הילדים", מספרים משתתפי הסיור.

בנט הצהיר בפני המנהלים, כשהוא רומז לתקופת קודמו שי פירון: "בשנים האחרונות הייתה אווירה לא תמיד אוהדת כלפי הציבור החרדי, העידן הזה נגמר, המדיניות שלי היא ברורה, אכפת לי מכל ילד, אכפת לי מהילדים מהחינוך החרדי בדיוק כמו ילד אחר, מגיע להם שוויון ולא אפליות, אני פה כדי ללמוד, אנחנו פותחים דף חדש במערכת היחסים עם הציבור החרדי, בינתיים מוקסם" .

מנהל המחוז החרדי הנכנס איציק זהבי אמר לנוכחים כי מבחינתו המחוז פותח בדף חדש עם מוסדות החינוך החרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר