צפו: כך הגיב הסבא העצבני להפסד בסופרבול 50

סופרבול 50 שנערך בארה"ב עורר עניין בכל העולם. אך נראה שיש סבא אחד שהמשחק עורר בו עניין מיוחד. בתיעוד שעלה לרשת הוא נראה מחריב את ביתו בעקבות הפסד קבוצתו. צפו (ספורט, בעולם)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(מתוך ערוץ היוטיוב TheAngryGrandpaShow)

מתוך מאות מיליוני אוהדי הספורט בעולם יש קבוצה לא מבוטלת של חוליגנים אמיתיים - כאלו שלוקחים קשה מאוד את הפסד קבוצתם האהובה, ושמחים בטירוף כאשר קבוצתם מנצחת. מקרי האלימות בספורט ברחבי העולם מרקיעי שחקים ונראה כי אין באמת משהו שיכול לעצור את התופעה, חוץ מחינוך והבנה שמדובר בסך הכל בספורט.

בדרך כלל, אותם אוהדים חוליגנים הינם חבר'ה צעירים ונדיר למצוא בין אותם אוהדים מטורפים אנשים מבוגרים. אוהד חוליגן כזה הפך ביממה האחרונה לכוכב רשת לאחר שתועד מחרב את ביתו בעקבות הפסד קבוצתו האהובה "קרוליינה פנתרס" בסופרבול 50 שנערך ביום ראשון בארה"ב. האירוע היה יכול לעבור בשקט, אך מאחר ומדובר באדם מבוגר, שאמור לכל הפחות להיות מיושב בדעתו, עוררה עניין רב.

הסבא העצבני מחרב את ביתו

מדובר באדם המכונה "הסבא העצבני", לו יש ערוץ יוטיוב פעיל שם הוא ובניו מעלים סרטונים של הסב "החביב" כועס ומתעצבן על נושאים שונים, בעיקר על ספורט.

כאמור, מרבית האוהדים המטורפים הינם צעירים, כאשר עם הזמן הטמפרמנט של כל אדם הולך ונעשה רגוע יותר והאנשים נהיים מיושבים בדעתם. אבל לכל כלל יש גם יוצא מהכלל וכך נראה אחד שלא הצליח להתגבר על עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר