הטלית הקדושה הופכת ל"פריט אופנה": שבועות ספורים לאחר שענקית האופנה H&M החלה למכור צעיף לנשים שמזכיר בעיצובו את הטלית ועוררה סערה, נראה כי בארצות הברית החלו לאמץ את הטלית כאביזר אופנתי של ממש.

בתמונה שפירסם פיל הו, צלם מגזין האופנה "ווג", נראה גבר כהה עור אמריקני, ככל הנראה לא יהודי, כשהוא לובש טלית צמר אמתית מחוץ לתערוכה גדולה שערכה חברת האופנה "טומי הילפיגר". הבלוג שפירסם את התמונה טוען כי מדובר בטרנד חדש להפיכת הבגד הקדוש לפריט אופנה יוצא דופן.

כזכור, לפני כחודש פרסמה חברת H&M באתר האינטרנט שלה, תמונות של צעיף חדש, המעוצב כטלית עם פסים שחורים, כאשר הדבר גורר מחאה מצד הגולשים הדתיים - למרות שככל הנראה אין בכך בעיה הלכתית. 

מספר ימים אחרי הפרסום, בין היתר ב"כיכר השבת", החברה מיהרה להתנצל והודיעה כי המוצר ירד מהמדפים בישראל. בהודעת החברה נאמר: "החברה מתנצלת בפני לקוחות שנפגעו ומדגישה שלא היתה כל כוונה לפגוע באף אדם. פסים הם אחד מהטרנדים הבולטים העונה, וההשראה לעיצוב הצעיף לא הגיעה מהטלית. לאור רגישות הנושא, הפריט הנ"ל לא יימכר בחנויות הרשת בישראל".

התמונה שצילם פיל הו, כפי שפורסמה בבלוג "billygeorge"
התמונה שצילם פיל הו, כפי שפורסמה בבלוג "billygeorge"