שיעור או פרובוקציה

מגיש בערוץ 2 הגיש תלונה במשטרה נגד הרב איתן בגדדי

נדב בורנשטיין, מגיש התכנית "חי בלילה" בערוץ 2 התלונן במשטרה על כך שלטענתו הרב איתן בגדדי, מחזיר בתשובה ידוע ומוכר בעיקר ברשתות החברתיות, תקף אותו והצהיר כי דינו מוות (ברנז'ה, מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יוטיוב, השיעורים של הרב בגדדי זוכים לפופולריות ברשתות החברתיות (צילום: שאטרסטוק)

נדב בורנשטיין, מגיש התכנית "חי בלילה" בערוץ 2 הגיש הבוקר (רביעי) תלונה למשטרת ישראל על כך שלטענתו הרב איתן בגדדי, מחזיר בתשובה ידוע ומוכר בעיקר ברשתות החברתיות, תקף אותו והצהיר כי דינו מוות.

בשנים האחרונות החל הרב איתן בגדדי למסור שיעורי תורה בעיקר באזור הערים רמלה ולוד, אך גם בצפון ובדרום הארץ, כאשר הוא הופך לכוכב תקשורתי בעיקר בשל התבטאויותיו בלשון מיוחדת, לעתים על גבול הפרובוקטיבית.

בתוכנית "חי בלילה" סיקרו בשבועות האחרונים את אמירותיו של הרב בגדדי במסגרת שיעורי התורה וההרצאות שלו, בעיקר בכל הנוגע לאמירותיו הנחשבות לקיצוניות.

הרב איתן בגדדי נגד התקשורת:

הרב בגדדי אף תקף בדרשותיו את המגיש נדב בורנשטיין ואת כתב כיכר השבת, זאת בטענה שהוציאו את דבריו מהקשרם. בימים האחרונים החריף השיח, כאשר לטענת בורנשטיין הרב בגדדי אף תקף אותו באופן אישי על רקע אורח חייו.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר נדב בורנשטיין כי "זה מסוג הדברים שחייבים להגיב עליהם. לא רק אני, באופן אישי, שמרגיש שהרב קרא למאמיניו לרצוח אותי. אני חושב שהמשטרה חייבת להתערב ולו רק בשביל שבפעם הבאה הרב הזה או כל רב אחר שמתיימר לפרשן את התורה יחשבו פעמיים לפני שהם מתבטאים בצורה כל כך מסוכנת".

במקביל, מקורבי הרב בגדדי אומרים כי מדובר בשיעור תורה והוא מצטט בסך הכל מהכתובים. "הרב אומר את עמדת היהדות ומה שהקדוש ברוך הוא רוצה מעם ישראל ללא שום משוא פנים ומורא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר