אוהדים יצירתיים

כך מוחים על העלאת מחירי כרטיסים למשחקי כדורגל: כדורי טניס

מאות אוהדי קבוצת הכדורגל "דורטמונד" הגרמנית החליטו למחות על העלאת מחירי הכרטיסים למשחקים. האוהדים מצאו דרך יצירתית והשליכו מאות כדורי טניס אל המגרש במהלך המשחק. צפו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(וידאו: NashFootball2)

גל המחאה הכלכלי-חברתי נגד העלאת מחירי הכרטיסים למחשקי הכדורגל שוטף את אירופה. כל קבוצת אוהדים מוצאת את דרכה לבטא את הזעם על ההעלאות המתוכננות בעונה הבאה במחירי הכרטיסים.

אוהדי "דורטמונד" מהליגה הגרמנית מצאו דרך יצירתית למחות על הנושא והחליטו לזרוק מאות כדורי טניס אל המגרש באמצע המשחק, שכתוצאה מכך הופסק כמובן. השחקנים בעצמם נאלצו לפנות את כדורי הטניס מהדשא ורק לאחר שזה בוצע המשחק חודש.

מחאת כדורי הטניס

במקביל, אוהדי קבוצת "ליברפול" מהליגה האנגלית מצאו גם הם מחאה יצירתית בנושא. אלפי אוהדים יצאו במשחק האחרון של הקבוצה יחד בדקה ה-77, זאת בעקבות הניסיון של הנהלת הקבוצה להעלות את המחירים ל-77 ליש"ט.

האוהדים קראו להנהלה לחזור בה מהכוונה להעלות את מחירי הכרטיסים. לטענתם, העלאה המתוכננת צפויה להכניס לבעלי הקבוצה כמה מיליונים נוספים שלא יעלו ולא יורידו להם שום דבר, זאת כאשר כל העלאה קטנה היא משמעותית עבור האוהדים. האוהדים הוסיפו כי צריך להפסיק לראות אותם כלקוחות ולחזור לראות אותם כאוהדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר