הרב ארוש בשיעור

"מרן הרב עובדיה מאוד אהב את הרב ברלנד"

במהלך שיעורו השבועי, ביקש הרב שלום ארוש מחסידיו לקרוא את התיקון הכללי להצלחתו של הרב אליעזר ברלנד, וסיפר על עדות בנו של מרן הגר"ע יוסף: "אבא מאוד אהב את הרב ברלנד" (חסידים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב ברלנד ומרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: שובו בנים אינטרנשיונל)

במהלך שיעורו השבועי אמש (רביעי) בישיבת "חוט של חסד", התייחס הרב שלום ארוש, מגדולי המחזירים בתשובה למצבו של מנהיג "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד, וסיפר על היחסים בינו לבין מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, כפי ששמע עליהם מבנו הראשל"צ והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף.

"כבוד מורי ורבי, רבי אליעזר בן עטיא שיחיה, קודם כול כמה דברים חשובים;" פתח הרב ארוש את שיעורו, "שבוע שעבר ביום שישי הלכתי להתפלל אצל כבוד מורינו ורבינו הראשון לציון רבי יצחק יוסף, אני משתדל כמה שאני יכול, לפחות פעם בחודש, ללכת לראות את פני קודשו ולהתפלל איתו".

הרב ברלנד עם הרב ארוש (צילום: שובו בנים אינטרנשיונל)

"אז דיברנו על הרב והרב יצחק יוסף אמר: "אבא שלי מאוד אהב את הרב ברלנד". אמרתי לו "נכון, הרב ברלנד היה אצלו כמה פעמים", והרב יצחק יוסף הוסיף ואמר: "אני לא הכרתי אותו, אבל אבא שלי... אני יודע שהוא אהב את הרב ברלנד".

הרב ארוש המשיך ואמר: "הרב ברלנד ממש ביקש שיקראו בשבילו תיקון הכללי, מצווה מאוד גדולה. הרב נמצא בגלות נוראה, ממש גלות נוראה. אי אפשר להבין את הצער שהרב עובר, ומצווה שכל אחד יהיה לו, ממש לעזור לרב שלנו, שבאמת הלוואי ותיגמר הגלות הזאת, ושיבוא כבר וגם יחד עם משיח יהי רצון".

צפו: מפגש בין מרן הגר"ע יוסף והרב ברלנד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר