יש 40 מנהרות שנחפרות על ידי החמאס

הקב"ה פירק ומוטט את המנהרות בעזה כדי שצה"ל יבין שיש 40 מנהרות. יש רשת מנהרות לפני הגדר ויש כמה שכבר חצו את הגדר לכיוון בסיסי צה"ל. נהרגים מאות במנהרות (יהדות, המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ישתבח שמו לעד! כל העולם יודע, כולל מדינת ישראל, שבורא עולם מסלק את הטומאה מעל פני כדור הארץ, שבורא עולם מנקה ומזכך את כדור הארץ, שבורא עולם התחיל בתהליך שאנשים יקיימו את עשרת הדיברות, ירצו או לא ירצו - יקיימו.

בורא עולם מסכסך בין מדינות ובתוכן כדי לעשות ניקיון. בורא עולם מביא את איתני הטבע, שיטפונות, צונאמיים קטנים שהם גדולים, רעידות אדמה, רוחות קשות, סערות, אש, שריפות, ואנטישמיות קשה ביותר מול היהודים בעולם, שתהיה מעכשיו קשה הרבה יותר. את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי לזכך ולטהר את העולם. בורא עולם מואס ובועט את העולם הישן ורוצה שיהיו על פני כדור הארץ בני אדם מתורבתים, שתהיה אהבת-חינם ביניהם, שיעזרו זה לזה ושירחמו זה על זה. בורא עולם רוצה שייפסק ההרג בעולם ושייפסקו האסונות בעולם.

כל העולם נכנס לפאניקה וסחרור, לא יודעים מי נגד מי ומה יילד יום. אפריקה מתפרקת לרסיסים. אירופה הופכת לאפר עם הפליטים. אמריקה מתרוקנת, הכלכלה שם קשה ביותר ויהיה להם מיתון כבד. סין תפשוט רגל ויהיה להם הרס כלכלי נוראי. גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה בחו"ל.

בעולם קורים מקרים קשים ביותר ואין לתקשורת רצון לספר עליהם. הם נכנסו לשגרה ורוצים לשדר ולהראות רק דברים קשים, אכזריים, שונים ומשונים. העולם נמצא בבלבול ובפחד אימים. הפליטים ודאע"ש אוכלים את אירופה - הם כמו חיידק טורף.

בישראל הכל טוב! הכלכלה הכי טובה בעולם, הנדל"ן הכי טוב בעולם, האנשים הכי טובים בעולם, ברכת ה' על מדינת ישראל! ענן עוטף את גבולות ישראל כמו שעטף את בני ישראל במדבר, והיהודים צריכים להקפיד על 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כל היהודים החפים מפשע, שנרצחים בידי מחבלים ערביים - כולם צדיקים, הם מכפרים על הדור. הקדוש-ברוך-הוא אומר לישראל להתעורר, לא להיות יפי-נפש, להפעיל יד קשה מול הערבים שעושים פיגועים ורוצחים יהודים – לא לוותר להם!

אבו מאזן אומר שהוא לא רוצה אינתיפאדה ושולח את הצעירים לפגוע ביהודים. הוא עושה תרגיל מסריח ומתעתע בכל העולם. אומר שהוא רוצה שלום, כדי לקחת את אדמת הקודש מהיהודים. ממשלת ישראל לא לשתף איתו פעולה! הוא סכסכן ושקרן, ומטרתו לזרוק את היהודים ממדינת ישראל.

לערבים הזקנים בירושלים יש תחמושת ונשק ששמורים אצלם. הם קובעים עם הצעירים שבאים מהכפרים פינות ומקומות מסתור, והצעירים באים ולוקחים משם את הנשק והתחמושת. הזקנים עושים שטיפת מוח לצעירים, כלפי חוץ הם צועקים שהם רוצים שלום, אבל בפנים הם מחממים את הצעירים לפגוע ביהודים. יש קנוניה של ערבים זקנים במזרח ירושלים, שמדריכים את הצעירים. חלק גדול מהערבים הישראלים קשים יותר מהערבים מחו"ל.

המנהרות ברצועת עזה - הקדוש-ברוך-הוא פירק ומוטט אותן כדי שצה"ל יבין שיש ארבעים מנהרות. הם עושים רשת של מנהרות לפני הגדר ויש כמה מנהרות שכבר עברו את הגדר לכיוון בסיסי צה"ל. נהרגים להם מאות אנשים במנהרות והם לא מגלים כדי שלא יגלו איפה הם חופרים.

ממשלת ישראל לבדוק היטב היטב את המנהרות. 90% מחומרי הבניין שמגיעים לרצועת עזה, הולכים למנהרות ואת כל הכסף הגדול שמגיע - גונבים המנהיגים לכיסם. הם עושים שטיפת מוח לכל הערבים ברצועת עזה, שישראל גורמת להם רעב ועוני והאמת היא שהם מקבלים המון כסף. חמאס ודאע"ש מתארגנים ביניהם, זה מביא נשק וזה מביא כסף.
חמאס שהעביר מסר דרך תורכיה, שכביכול הם לא רוצים מלחמה עִם ישראל – הם פשוט עוד לא מוכנים למלחמה כבדה, בינתיים הם מתארגנים. הכל הצגה כדי להכין את עצמם.

במצרים, האיסלאם הקיצוני, דאע"ש וחמאס, מתחברים כדי להפיל את סיסי. הם משפיעים על המצרִים ואומרים שממשל סיסי לוקח את כל הכסף שמגיע למצרים. סיסי - להמשיך להרוס את מדבר סיני, חמאס, דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים, שהולכים נגדו, ולהמשיך להרוס את המנהרות מול רצועת עזה - משם הם באים כדי לפגוע גם במצרים.

איראן עושה צחוק מארצות הברית ומתחברת לרוסיה. רוסיה נותנת לה תחמושת וארצות הברית נותנת לה כסף. איראן כאילו עושה הסכם – הצגות, מטרתה להיות מעצמה והקדוש-ברוך-הוא לא ייתן לה, כי הם רוצים לפגוע בעקיפין במדינת ישראל. איראן לא יכולה לפגוע בישראל ישירות, הם פוחדים.

סוריה ארץ רפאים, אין דין ואין דיין, לא יישאר ממנה זֵכֶר. היא עולה באש ונשרפת כליל. הקדוש-ברוך-הוא בכבודו בעצמו מפרק את סוריה. הקדוש-ברוך-הוא נוקם בהם על שרצחו והרגו חיילי צה"ל באכזריות שאין כדוגמתה, על שעינו את חיילי צה"ל השבויים, עינויים הכי אכזריים בעולם, וגם על שהתעללו קשה מאוד ועינו את אלי כהן זצ"ל, עד שתלו אותו. אבא שבשמיים של היהודים, הוא בכבודו ובעצמו נלחם בתוך סוריה - לא מלאכים! ריבונו של עולם מבלבל את כולם והם מגיעים ונלחמים בסוריה: מורדים, חיזבאללה, רוסים, איראנים, תורכים, עיראקים, דאע"ש, צרפתים - כולם מחריבים את סוריה! זה לא מובן מאליו, הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו נלחם! כל מדינות אירופה וארצות הברית, שולחות חיילים להילחם נגד דאע"ש בסוריה, לא שאכפת להן מסוריה, הן פוחדות שדאע"ש יגיע אליהן.

נסראללה וחיזבאללה חופרים מנהרות בשקט מלבנון לישראל. אין להם מי שיעזור להם, הם כמו אריה בכלוב. חייליהם נופלים ומתים כמו זבובים, כדי שלא תהיה להם אפילו שנייה אחת לחשוב על ישראל.

ירדן, המלך שלה מחכה שתקום מדינה, כדי לשים את ארבעה וחצי מיליון הפליטים על גבול ישראל. בינתיים הוא 'בולע צפרדעים' בשקט. אם לא ישמור על עצמו, ירצחו אותו כי הוא לא מוסלמי נקי.

בתורכיה הכל יורד לטמיון. ארדואן מבולבל, דאע"ש מאיים עליו ועל ילדיו, ועומד להיות שם חורבן. הפליטים מסוריה הם כמו צרעת, נדבקים במדינות אירופה, בתורכיה ובירדן. יש בתוכם דאע"ש, ומחבלים אכזריים לא פחות מדאע"ש. האכזריים האלו יגיעו גם ליוון.

דאע"ש לא מתעסקים עם היפנים והסינים, בינתיים.

יהודים בחו"ל - אתם בסכנת חיים! יש אנטישמיות של שבעה מיליארד אנשים שיכולים בתוך שניה להתהפך עליכם, לא משנה איפה אתם ומי אתם. יהודים, לברוח ולהציל את עצמכם! היהודים בצרפת בסכנה מיידית!

ההורים היהודים בארץ ישראל - בבקשה תשמרו על בנותיכם ובניכם שלא יתבוללו בגויים. כל אחד יבדוק אם ילדיו במצוקה ויעזור להם, כדי שלא יגיעו להתבוללות בגלל כסף. כשילד זקוק ל'סוכרייה' הוא רודף אחרי הגויים בשביל ה'סוכרייה', הוא חושב שלא ייפול אבל בסוף נופל. הימורים, התבוללות, סמים ואלכוהול, הורסים את הנוער היהודי ועתידו.

החורף שלנו בריא וטוב למדינת ישראל, ברכה במדינת ישראל - ארץ הקודש. הים של ישראל והגשם שיורד בישראל - טהורים וקדושים. ברצועת עזה הגשם קללה. בורא עולם הורס להם את המנהרות, כי הם רוצים לפגוע ביהודים.

אנשי הצווארון הלבן, אנשי הזימה, הרמאים, הגנבים והעוסקים בשוחד, נתפסים כולם, הבכירים מתפרסמים והלא בכירים בשקט. כדאי להם לעשות תשובה דחוף כדי שלא יתפרסמו. הבושה של האדם היא כמו מוות, חבל להתבייש. בעידן האינטרנט והמדיות החברתיות, הפייסבוק, הוואטסאפ, הטוויטר וכדו', הנשים חוסכות זמן רב, פרסום ובושה, ובמקום להגיע למשטרה, מפרסמות דרך כלי התקשורת למיניהם, שעושים לאותו אדם בושות. לא סתם יש היום סמארטפונים שמצלמים ומעלים תמונות לאינטרנט, שום דבר בעולם הוא לא טעות. כמו שאדם לא יכול לשאול לְמה יש בעולם זבובים וחיידקים, אריה וג'ירפה. כמו שלבעלי החיים יש משמעות בעולם הזה, ולא לחינם ברא אותם הקדוש-ברוך-הוא, כך גם כל דבר שנמצא על פני כדור הארץ, אם מטוסים, אוניות או מכשירים מכל סוג, יש חשבון לְמה כל דבר קיים. שלא נשכח שהבחירה בטוב או ברע, היא בידי האדם.

הדור הזה זכה לגאולה, הדור הזה יזכה לאורו של משיח! נתינה, חסד, שמחה, לימוד תורה ותפילות, מקרבים את המלכת מלך המשיח! כל אלה שאכפת להם מכל הלב מהגאולה והמשיח, ומקרבים את העם לגאולה ומשיח - יהיו במעגל הראשון. אלה שיגידו 'עוד לא הגיע הזמן', 'זה לא הזמן' - יהיו במעגל האחרון. אחרי שבורא עולם ימליך את מלך המשיח והוא ייצא לאור, אלה שדאגו ותמכו מכל הלב - יהיו במעגל הראשון. יש כאלה יהודים תמימים, דתיים, טהורים ונקיים, שלא מודעים מספיק מה זה משיח וגאולה, אבל תיקנו מידותיהם וחזרו בתשובה – גם הם יהיו במעגל הראשון. כל המתנגדים והלועגים - הלוואי שיהיו לפחות במעגל האחרון, כי הם מפריעים ישירות לקדוש-ברוך-הוא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר