פצוע התאונה משחזר

האזינו: "אדם נהרג מטר ממני, ניצלתי רק בנס"

"האוטובוס היה יחסית ריק" מספר ינון יזדי, צעיר חרדי שהיה על קו 402 שהיה מעורב בתאונה הקשה בכביש 1. "מטר על ידי, אדם שישב לידי מת. אני לא יודע איך לאכול את זה שניצלתי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אסון בדרך לבני ברק: ינון יזדי, צעיר חרדי שהיה על אוטובוס קו 402 של אגד שהיה מעורב בתאונה המחרידה בה נהרגו שישה בני אדם ולמעלה מעשרה נפצעו, משחזר בשיחה כואבת את רגעי האימה.

בפתח השיחה עם משה גלסנר ב'קול ברמה' מספר ינון יזדי המאושפז בבית חולים: "נסעתי באוטובוס, למזלי - ברוך ה' - ישבתי בצד של הנהג. מטר על ידי, אדם שישב בצד השני מת, ראיתי איך שמו עליו את הניילון הלבן, עד עכשיו אני לא יודע איך לאכול את הנס הזה, ברוך ה', זה עניין של נס".

"אני ישר התאפסתי על עצמי" הוסיף ינון: "מישהו צעק לי 'הצילו', הרמתי מעליו את הספסל, הוצאתי אותו החוצה, הוא צעק לי 'אישתי בין הספסלים, לך תביא אותה', לא ידעתי מה לעשות, אז רצתי לכביש, אנשים לא ראו שהאוטובוס על הכביש, עצרתי אנשים ואמרתי להם שיתקשרו לאמבולנס - אנשים פה מתים".

הפצוע סיפר שלקח זמן לכוחות ההצלה להגיע: "עצבן אותי שהאמבולנסים לא מגיעים, אנשים מתקשרים ורבע שעה אנשים מתענים על הרצפה ואמבולנסים לא מגיעים" סיפר ינון.

באשר לנסיבות התאונה טען יזדי: "נהג האוטובוס אשם, נהג המשאית עמד בצד ואותת אורות מצוקה, הנהג נסע כמו מטורף, לדעתי, אני לא יודע מה קרה שם".

"האוטובוס היה יחסית ריק, זה גם נס" סיכם ינון המאושפז בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר