הרב לאו וראש הות"ת בביקור במכללת מבחר

בטקס סיום לבוגרות מסלול לימודי הפרעות בתקשורת במכללת מבחר, נכחו בין היתר רבה הראשי של ת"א הגרי"מ לאו ויו"ר הות"ת במל"ג פרופ' יפה זילברשץ ששיבחה את המכללה (חדשות לימודים)

(צילום: יח"צ)

רבה הראשי של תל אביב יפו הגאון רבי ישראל מאיר לאו, ביקר בשבוע שעבר במכללת מבחר, יחד עם יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה פרופ' יפה זילברשץ.

הביקור שנערך במסגרת טקס סיום לבוגרות מסלול לימודי הפרעות בתקשורת וכלל נאום של פרופ' זילברשץ בו הכריזה כי "מכללת מבחר היא חלוצה ההולכת לפני המחנה בתחום לימודי מקצוע."

דבריה של פרופ' זילברשץ מהווים הכרה רשמית של מדינת ישראל בכך שמכללת מבחר מכשירה כח אדם איכותי ובעל דיפלומה מקצועית מוכרת לשוק העבודה והתעסוקה בישראל. פרופ' זילברשץ התרשמה עמוקות מציבור הסטודנטיות שמקדישות זמן רב ללמידה מעמיקה על מנת לטפל בילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות שונות בתקשורת בינאישית. פרופ' זילברשץ ציינה את הערכתה ליו"ר מכללת מבחר עו"ד שלמה הלר כחלוץ בתחומו.

הרב הראשי לת"א הרב לאו שנכח גם הוא בטקס הסיום, נשא נאום ברכה מרכזי בו בירך את הבוגרות והעלה על נס את חשיבות רכישת המקצוע הפארא-רפואי בו עוסקות הבוגרות – מקצוע שכל מהותו הוא דיבור והקשבה שהם בסיס הקיום של האדם. הרב לאו ציין בדבריו כי האדם, לעומת שאר דרגות הקיום בעולם נקרא "מדבר" ולא בכדי.

בנוסף העלה הרב זכרונות מימיו כמורה לגיל תיכון והדרישות המקצועיות בהם נדרש לעמוד באותה תקופה.

בטקס השתתפו כ-70 בוגרות לימודי תואר ראשון ותואר שני במסלול הפרעות בתקשורת ובני משפחותיהן. כלל הדוברים העלו על נס את ההשקעה הרבה לה נדרשו הסטודנטיות והמאמץ הרב אותו היה צריך להשקיע כדי להגיע לרגע המיוחל של טקס הסיום. התואר בהפרעות בתקשורת ניתן ע"י אוניברסיטת תל אביב שהיא המוסד האקדמי הראשון שהחל בשיתוף פעולה עם מכללת מבחר לפני כ-15 שנה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם גם הרקטור של אוני' ת"א פרופ' ירון עז, פרופ' ליאת קישון-רבין שעומדת בראש המסלול לימודי הפרעות בתקשורת ודיקאן הפקולטה לרפואה באוני' תל אביב. מטעם מכללת מבחר השתתפו יו"ר הוועד המנהל עו"ד שלמה הלר, מנכ"ל מכללת מבחר הרב מאיר יעקובוביץ', בנו של מייסד המכללה הרב ד"ר אברהם פוס ז"ל ואנשי צוות רבים אחרים.

הרב יעקבוביץ' מנכ"ל מבחר ציין כי רוב מוחלט מבוגרות מסלולי תואר ראשון ושני כבר עובדות בתחום לימודיהן ורואות ברכה רבה בעמלן, הן בהיבט המקצועי-טיפולי והן בהיבט פרנסת המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר