כינוס היסטורי באלעד

שעתיים אחרי ששוחרר מבית החולים: הגרב"מ אזרחי תקף את השימוש בסמארטפונים

שעתיים לאחר שהשתחרר מבית החולים, הגיע ראש ישיבת "עטרת ישראל" הגרב"מ אזרחי לאלעד והשתתף בכינוס ההיסטורי בראשות גדולי ישראל נגד "פגעי הטכנולוגיה". צפו בתמונות מהכינוס (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בעיר אלעד נערך הערב (שני) כינוס מיוחד להתמודדות עם "פגעי הטכנולוגיה", בהשתתפו נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, האדמו"רים מויז'ניץ, רחמסטריווקא וטשרנוביל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי והגאון רבי ראובן אלבז.

בנאום מיוחד שנשא הגרב"מ אזרחי שהשתחרר מבית החולים שעתיים קודם האירוע והגיע במאמץ גדול, הוא התייחס לנושא: "הרמב"ם אומר בהלכות תענית 'אבל אם לא יזעקו ולא יריעו ויאמרו מנהג העולם הוא וקרה נקראת הרי זו דרך אכזרית ותוסיף הצרה צרות רבות וגדולות מאלה הוא אשר אמר הכתוב עם תלכו עימי בקרי והלך איתכם בחמת קרי'".

"נשאלת השאלה - למה צריך להוסיף את ההתחלה, שאם לא תזעקו ולא התריעו". הרב אזרחי הסביר כי "כוונת הפסוק שאם לא זועקים ולא מריעים אז עדיין מקננת בלב האדם הבעיה. כאן כולנו באים להכריז שהאסון המחריד שקרה אתמול רח"ל לא עלינו, בא ללמד אותנו שצריך לחזור בתשובה".

"ועל מה צריך לחזור בתשובה", תהה הגרב"מ והשיב: "כל אחד על מה שצריך. הפסוק אומר 'ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך', ראינו אתמול מה זה 'ושב מאחריך', אז צריך לחשוב על ההתחלה ולא יראה בך ערוות דבר", הבהיר הרב אזרחי.

"יש דברים שהחפצא שלהם זה עבירה גוררת עבירה וזה ממש בגדר האיסור של לא יראה בך ערות דבר כי זה בסוף גורר אחריו ג׳ עבירות. אם רוצים שלא נגיע לסוף, הרי שצריך להעלים לגמרי מראש. ויפה שעה אחת קודם. ואז, במקום שב מאחרייך תחזור השכינה לתוכינו ויסיר מעלינו כל גזרה רעה" סיים הגרב"מ אזרחי את נאומו הנוקב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר