צפו בתיעוד מיוחד

"כמו חיילים": הרב ברלנד ביקש, מאות נהרו למערת המכפלה

מעל אלף וחמש מאות בני אדם השתתפו בשעת לילה בעצרת תפילה וזעקה בקברי האבות בחברון, זאת בעקבות בקשה של הרב אליעזר ברלנד. "התגייסות מדהימה, כמו חיילים". תיעוד מהתפילות (חרדים)

(צילום: באדיבות קו המידע שובו בנים 025875777)

למעלה מאלף בני אדם השתתפו אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת ב"עצרת תפילה וזעקה לישועת כלל ישראל" במערת המכפלה בחברון. העצרת אורגנה בעקבות האסון הקשים, בהם אסון קו 402, ובהוראתו של מנהיג "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד.

תלמידי הרב ברלנד מציינים כי האוטובוסים לעצרת בחברון יצאו קצוות שונים של הארץ ואפילו מאילת. "במשך 4 שעות, מהשעה 12 בלילה עד 4 בבוקר קראו כל הציבור יחד במתינות את ספר התהילים ולאחר מכן שלוש פעמים תיקון הכללי להצלחת רבם השוהה בגלות בחו"ל".

כוחות הביטחון במקום תוגברו בשל בואם של מאות המתפללים. יצויין, כי באופן חריג אפשרו בכוחות הביטחון למתפללים להיכנס גם לקבר אבנר בן נר שסגור במשך השנה.

אלימלך קרזן, ממנהלת מערת המכפלה אמר "מאז ימי הסליחות בעשרת ימי התשובה לא היה פה דבר כזה. פשוט מחזה נדיר ומרגש לראות כ"כ הרבה יהודים שמגיעים באמצע הלילה לעורר זכות אבות. זה דבר מדהים לראות את ההתגייסות הזאת כמו חיילים שבהתראה קצרה כולם מתייצבים ובאים כבקשת הרב ברלנד".

תיעוד באדיבות קו המידע שובו בנים 025875777:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר