בחסדי שמים

שיפור נוסף במצב הכלה שרי שפרלינג, תעבור ניתוח

שיפור נוסף חל במצבה של הכלה שרי שפרלינג, שנפצעה באורח קשה ב"אסון 402". מבית החולים נמסר כי היא מורדמת ומונשמת ומצבה מוגדר בינוני ויציב ויתכן כי תעבור היום ניתוח נוסף (חרדים)

(צילום: פלאש90)

בשורות טובות: שיפור נוסף חל במצבה של הכלה שרי שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית ב"אסון 402".

מבית החולים אסף הרופא נמסר ל"כיכר השבת" כי הכלה תעבור היום ניתוח משלים וייתכן שתעבור בהמשך ניתוח נוסף.

עוד נמסר מבית החולים כי היא עדיין מונשמת ומורדמת ומצבה מוגדר בינוני ויציב. כזכור, אמש אמר דובר בית החולים ל"כיכר השבת", כי הרופאים טרם יודעים מה יעלה בגורל היד.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

האב סיפר השבוע כי הכלה ואחותה היו בדרכם לעיר בני ברק לערוך קניות לחתונה, ברכי, אחות הכלה שנפצעה באורח קל הצליחה להתקשר לאביה רגע אחרי התאונה. "הרגל של שרה הייתה תקועה וברכה ניסתה לחלץ אותה. היא סיפרה שקפצה מהאוטובוס לאחר שלא הצליחה להוציא את שרה. מיד קראתי תהלים, והזעקתי את משפחתי ואת ילדיי הנשואים. ברכה סיפרה עוד ששרה פצועה וצועקת, ואמרה שראתה את אלה ששכבו על הכביש", שחזר האב.

האב אמר כי החתונה תדחה וביקש מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת בתו.

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי שהינה כלה - שבועיים לפני מועד חתונתה באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי תושבת שכונת נווה יעקב שאמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

אחותה ברכי נפצעה קל והובהלה לבית החולים קפלן ברחובות כשלאחר טיפול רפואי שוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר