"עבירות חמורות"

חייל דקר את חברו בגלל שהעליב את הרב אמנון יצחק

חייל צה"ל נידון ל-15 חודשי מאסר בפועל לאחר שדקר את חברו ליחידה שהעליב את הרב אמנון יצחק. השופטים: "מדובר בעבירות חמורות ומכוערות, שאין להם מקום בחברה מתוקנת" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

חייל צה"ל נידון השבוע ל-15 חודשי מאסר בפועל זאת לאחר שדקר את חברו ליחידה שהעליב את הרב אמנון יצחק. על פי גזר הדין, שנקבע בהתאם להסדר טיעון, הוטלו על החייל 15 חודשי מאסר בפועל, 6 חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסך 1,500 שקל בגין חבלה בכוונה מחמירה.

על פי כתב האישום, שני החיילים שהו במגוריהם במחנה אדם כשהחלו בויכוח בשאלת קיומו של אלוקים. לאחר מכן כינה הנפגע את רבו של הנאשם, הרב אמנון יצחק, בכינויי גנאי, אז החל הנאשם לאיים על הנפגע ואמר לו בין היתר: "אני אדקור אותך, אני אביא סכין, אני אחתוך אותך".

חבריהם של השניים הפרידו בין הניצים, אך מאוחר יותר חזר הנאשם ואיים "אני אשחט אותך כמו חזיר. הלילה אתה מת". הנאשם התנפל על חברו החייל ובעזרת שתי סכיני מטבח החל לדקור אותו בידו וברגלו.

החייל המותקף הצליח לברוח והתוקף נעצר על ידי חיילים בבסיס. בכתב האישום נכתב בין היתר: "מדובר בעבירות חמורות ומכוערות, שאין להם מקום בחברה מתוקנת - ודאי שלא בתוך בסיס צבאי, בו נדרשים חיילים לשרת זה לצד זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר