אישום: המחבל צפה בסרטוני ניטרול מחבלות ודקר ילד יהודי

כתב אישום הוגש נגד המחבל הקטין שדקר ילד יהודי בן 12 ברמלה לפני כשבועיים. לפי האישום הוא צפה בסרטוני ניטרול המחבלות מרמלה, התעצבן, לקח סכין וחיפש לדקור יהודי (חדשות, משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום לבית המשפט המחוזי לנוער בלוד כנגד מחבל קטין בן 17 מרמלה, שביצע פיגוע דקירה ברמלה לפני כשבועיים. כתב האישום מייחס לו ריבוי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ריבוי עבירות של החזקת סכין ופציעה בנסיבות מחמירות

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד איריס פיקר סגל, בתחילת החודש, ביצעו שתי מחבלות קטינות פיגוע דקירה בתחנה המרכזית ברמלה, לאחר שהחלו שתי הקטינות לדקור את המאבטח שעמד בכניסה לקניון, החל מאבק במסגרתו הקטינות נוטרלו על ידי חייל צה"ל ומאבטח נוסף.

עדי ראיה לפיגוע הדקירה תיעדו את הדקות שלאחר תפיסתן של שתי הקטינות, והסרטונים הופצו באתרי האינטרנט השונים לרבות באתר החדשות: "yaffa48.com". (וואפא, אתר חדשות ערבי ישראלי -ק"ר), לאחר הפצת הסרטונים צפה הנאשם בסרטונים באתר והם עוררו את כעסו והוא החליט לבצע פיגוע דקירה ולפגוע ביהודי.

בתאריך 08.02.16 הצטייד המחבל בסכין ויצא את ביתו כדי לחפש קורבן פוטנציאלי. בסביבות השעה 15:30 צעד קטין בן 12, כשהוא חובש כיפה ועוטה ציצית, לחנות מכולת ברמלה לצורך קניית שוקו למסיבת כיתה. בדרכו של הקטין למכולת ניגש אליו המחבל ושאל אותו אם יש ברשותו סיגריה ומצית. משהשיב הקטין בשלילה, הוציא המחבל את הסכין מכיסו ודקר אותו.

כתוצאה מהדקירה נפל הקטין ארצה, ובעודו מנסה להתגונן הוסיף המחבל ודקר אותו שתי דקירות נוספות. לאחר מכן הוא נמלט לכיוון גינה ציבורית ואילו הקטין שב לביתו ומשם פונה לבית חולים.

בנוסף לאישום על הפיגוע, מואשם המחבל באירוע דקירה נוסף שאירע שלושה ימים קודם, בתאריך 05.02.16, בסביבות השעה 22:00, יצא מתלונן נוסף לפגוש חברים בגינה ציבורית ברמלה. באותה עת, ישב הנאשם לבדו על ספסל בגינה. הנאשם פנה למתלונן ושאל אותו מדוע הוא מסתכל עליו, ובתגובה, ענה המתלונן כי כלל לא הביט לעברו. הנאשם ניגש למתלונן בעודו אוחז בסכין ודקר את המתלונן.

בין השניים התפתח מאבק, במהלכו ניסה הנדקר להגן על עצמו והנאשם דקר אותו שוב. לאחר מכן נמלט הנאשם וחבריו של המתלונן פינו אותו לבית החולים.

לפי אישום נוסף מואשם הנאשם כי המתין לקטין בן 16 ממוצא ערבי אשר למד עמו בבית הספר כעשרה מטרים מחוץ לבית ספרם, ואז דקר אותו באמצעות מברג והכה אותו באמצעות ענף עץ עבה. הנאשם לא חדל מתקיפת אותו קטין עד שהורחק על ידי תלמידי בית הספר שחשו לעזרתו של הקטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר