אסון 402 • וידאו בלעדי

ראש הישיבה זעק: "הקב"ה לוחם בחרדים; אנחנו לא בסדר"

בכנס נגד פגעי הטכנולוגיה באלעד, זעק נשיא המועצת, ראש הישיבה הגר"ש כהן, בבכי על "אסון 402" ואמר: "הקב"ה לא עוזב אותנו. בעוונותינו הרבים, למה הקדוש ברוך הוא?" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות מראה כהן; תמונה: שוקי לרר)

במהלך כנס נגד פכעי הטכנולוגיה שנערך השבוע בעיר אלעד, זעק נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן בעקבות "אסון 402" ואמר כי הקב"ה לוחם בחרדים בגלל שאנחנו לא בסדר.

תחילה, התייחס ראש הישיבה בכאב לנושא הטכנולוגיה ואמר כי "איך יתכן, בחור, אדם ירא שמיים, חושב שהוא ירא שמיים, מחזיק בכיס שלו את השטות הזו, לא יודע מה-היא, שיכולה להביא אותו לחיי גהינום, הוא אומר 'זה לא מפריע לי', אדוני אל תגיד לא מפריע לי. מי שחושב שהוא יכול לחיות עם המכשירים האלה, הוא מסכן, לא משנה אם אפשר או לא - אין דבר כזה, היום משוגע מי שהולך עם טלפון ברחוב".

בשלב זה התייחס הגר"ש כהן לתאונה הקשה בקו 402 של 'אגד', בה נהרגו שישה בני אדם ואמר כי "הנה התאונה שהייתה אומרים שהנהג דיבר בטלפון באמצע הנסיעה שלו, כל התאונה".

"במי הקדוש ברוך הוא לוחם? בחרדים!", זעק ראש הישיבה, "למה הקב"ה עושה לנו ככה? בחרדים, זה סימן שאנחנו לא בסדר, צריכים לתקן".

ראש הישיבה הגר"ש כהן בנאומו. (צילום: שוקי לרר)

"אני חייתי שישים שנה אפילו בלי טלפון בכלל, זה רק מי שלא הביא לי אותו, חושב שעשה לי טובה, ב"ה ש'העזר' היא מקבלת את הטלפונים", הוסיף נשיא המועצת.

הגר"ש כהן סיפר בהתרגשות כי במהלך נאום שנשא באצטדיון טדי לצד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל הוא זעק על האייפון ואחר כך סיפרו לו שאנשים שברו את האייפונים וכך גם מורה מצפת התקשרה לספר שמאתיים תלמידות שברו את המכשיר הטמא.

ראש הישיבה חזר לדבר על אסון 402 ובקול חנוק מדמעות אמר: "קודשא בריך הוא לא עוזב אותנו, כמו הדוגמא של התאונה בחרדים, כל יום תשמע מישהו אחר חולה, מת, קיבל מחלה, עוד יתומים, אלמנות ופיגועים. למה? ודווקא עם החרדים! אומרים שהמחבלים עושים דווקא עם החרדים בתנאי שרק אותם רואים שהם יהודים זאת אומרת ממחר נצטרך כולנו לגלח את הזקן וללכת בלי כובע, בכדי שנוכל לחיות".

הגר"ש כהן המשיך בדמעות: "בעוונותינו הרבים, למה הקדוש ברוך הוא?...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר