אזרח ירה במרצחים

פיגוע הדקירה ב"רמי לוי" בבנימין: מחבלים בני 14 רצחו ופצעו

הקורבן ה-32 של גל הטרור האכזרי הוא צעיר בן 21 שנדקר בסניף של "רמי לוי" בבנימין. הוא נפטר מפצעיו לאחר שפונה לבית החולים במצב קשה. "המחבלים הסתובבו במקום קודם הפיגוע" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המחבלים מנוטרלים (צילום: עוזאל ותיק)

בשעות הערב (חמישי) נקבע מותו של צעיר בן 21 שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה בסניף "רמי לוי" בבנימין. הצעיר פונה לבית החולים "שערי צדק", ולאחר כשעה של ניסיונות להציל את חייו הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מי שביצעו את הפיגוע הם מחבלים פלסטינים בני 14 שחדרו לסניף והחלו להשתולל עם סכינים. אדם נוסף נפצע בפיגוע באורח בינוני עד קשה. אזרח שהיה באמצע תפילת מנחה שלף את נשקו האישי וירה במחבלים. לפי עדויות של לקוחות בחנות, המחבלים הסתובבו במקום במשך קרוב לשעה.

(צילום: דוברות מד"א)

דוד וקסלבוים, פרמדיק מד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בין השורות בסופר גבר כבן 35 בהכרה מלאה עם כמה פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים הדסה בהר הצופים".

האזרח שנטרל את המחבלים סיפר כי היה באמצע תפילה מנחה: "איך שהתחלתי אשרי יושב ביתך יצאתי, זיהיתי מחבל אחד ויריתי. כוחות ביטחון שהיו במקום ירו לעבר המחבל השני ונטרלנו את שניהם".

ישראל מלול, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בשני צעירים שנדקרו בתוך חנות רמי לוי. כשהגעתי לזירה הם היו בהכרה וסבלו מדקירות בפלג גופם העליון. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו ע"י מד"א וצוות האמבולנס של תל ציון לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעות חרדה שראו את האירוע ונטרול המחבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר