מגבירים את ההרתעה

בעקבות פרסום הסרטון: המשטרה חקרה נהג אוטובוס שתועד מסמס בנהיגה

בעקבות סרטונים שתיעדו נהגים של חברת 'קווים-עילית' שמתעסקים בטלפון הסלולרי שלהם במהלך הנסיעה ומסכנים את הנוסעים, המשטרה זימנה לחקירה את אחד הנהגים (חדשות תחבורה, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעקבות הפרסומים, המשטרה חקרה את נהג האוטובוס: לאחר שאמש פורסמו ברשת וב"כיכר השבת" סרטונים המתעדים נהגי אוטובוס של חברת "קווים-עילית" כשהם מתעסקים בטלפון הסלולרי שלהם במהלך הנסיעה ומסכנים את הנוסעים, המשטרה זימנה לחקירה את אחד הנהגים שהופיעו בסרטון.

על פי הודעת המשטרה "בעקבות פרסום סרטון בפייסבוק לפיו, נראה נהג אוטובוס בקו 128, בית"ר עילית - בית שמש, כאשר הוא נראה עושה שימוש בטלפון הנייד במהלך נהיגתו. עם קבלת הסרטון משטרת ישראל פעלה לאיתור הנהג, תושב ירושלים כבן 35, הנ"ל זומן היום לחקירה ובסיומה סוכם עם החברה בה עובד כי לא ינהג בתקופה הקרובה במסגרת עבודתו".

במשטרה מציינים כי בעקבות חומרת הדברים, עם סיום החקירה המשטרה תבחן הגשת כתב אישום כנגדו בהליך מהיר, זאת על מנת להגביר את ההרתעה כלפי נהגי אוטובוס שמסכנים חיי אדם.

חיים ביטון וחוקר התאונה בזירה (צילום: שי שפיגלמן, ערוץ 10)

בשבוע האחרון התעוררה סערה אחרי שהתברר כי חיים ביטון, נהג האוטובוס מאסון 402 שככל הנראה אחראי למותם של ששת נוסעי האוטובוס לאחר שהסיח את דעתו מהנהיגה - כבר היה מעורב בתאונות בעבר ועלו נגדו טענות על נהיגה פרועה.

על רקע האירועים, אזרחים העלו בימים האחרונים לרשת סרטונים המתעדים נהגי אוטובוסים המסכנים את חיי הנוסעים כמו גם את חייהם של הנהגים האחרים בכביש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר