אסם VS עלית: צייץ נגד תפוצ'יפס של עלית וקיבל צ'יפסי מאסם

ירח טוקר צייץ מכתב של ילדיו נגד המותג 'תפוצ'יפס' של חברת עלית, והופתע לקבל פיצוי דווקא מהחברה המתחרה - אסם (ברנז'ה, פרסום ושיווק)

(צילום מסך)

צייץ נגד "תפוצ'יפס" וקיבל מתנה מהמתחרה: ירח טוקר, דוברו של ח"כ משה גפני ואושיית טוויטר מוכרת, צייץ לפני מספר ימים בטוויטר מכתב שכתבו ילדיו לחברת עלית, בו הם מתלוננים כי למרות שרכשו עשרות חבילות של חטיף תפוצ'יפס עליו עורכת החברה מבצע - הם לא זכו בשום דבר.

הציוץ נגד עלית עורר מיני סערה בקרב עוקביו של טוקר, והגיע גם לאנשי היח"צ של החברה המתחרה - אוסם. היום צייץ טוקר כי בעקבות הציוץ הקודם, דאג איש יחסי הציבור של אוסם, לשני ארגזים מלאים בחטיף המתחרה, "כדי שיספיק לכל הכיתה של הילד"

נחמיה רוזנפלד, איש היח"צ שעומד מאחורי המהלך, אמר ל"כיכר השבת" כי חלפה התקופה שהמותגים היו מרוחקים מהציבור, העולם הדיגיטלי קירב את כולם לכולם והעמיד את המותגים במרחק שיחה מהציבור.

"כשראיתי את הפנייה החמודה של הילדים של ירח טוקר לתפוצ'יפס של עלית, הבנתי שחייבים לנצל את ההזדמנויות שהדיגיטל מזמן לנו. בסופו של דבר אני שמח שהחברים באסם "זרמו" עם הרעיון, והעיקר שהילדים של ירח מתפנקים עם הצ'יפסי" אומר רוזנפלד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר