איבדו את הגבולות

"ארץ נהדרת": זעם ברשת על התוכנית עקב מערכון אסון 402

רוקדים על דם ההרוגים? מערכון ששודר בתכנית 'ארץ נהדרת' עשה, לפי הגולשים, צחוק מהאסון בו נהרגו שישה בני אדם. הוגשה תלונה לרשות השנייה וברשת פורסמו מאות תגובות נגד התוכנית (ברנז'ה)

מגיש ארץ נהדרת, אייל קיציס (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" מצליחה לעורר נגדה זעם של גולשים רבים ברשת בעקבות שידור מערכון שעשה צחוק, לפי הגולשים, מאסון קו 402 בו נהרגו שישה בני אדם. בעקבות המערכון "קידוש השש", הופצץ עמוד הפייסבוק של התכנית בתגובות זועמות רבות ואף הועלתה לרשת עוצמה נגד התכנית.

בתוך כך, שר הקליטה וירושלים זאב אלקין הגיש הערב תלונה ליו"ר מועצת הרשות השניה אווה מדז'יבוז' נגד התכנית: "כשהמשפחות עדיין יושבות שבעה על מות יקיריהם בתאונה הטרגית הזאת לא יעלה על הדעת להפוך את האירוע הקשה הזה לצחוק וקלס. גם לתוכנית סטירה צריכים להיות קווים אדומים של טעם טוב וכבוד המתים" השר גם שוחח עם יו"ר הרשות וביקש לשקול התערבות רגולטורית ולדרוש מעורכי התוכנית התנצלות.

בשעה האחרונה, מאז שודר המערכון "קידוש השש", התעוררה סערה ברשת נגד התכנית, כשמאות גולשים ברשתות החברתיות דרשו מעורכי ומפיקי התכנית להתנצל על חציית הקו האדום. חלק מהגושלים גם דורשים מהחברות המסחריות להחרים את התכנית ולא לפרסם את תכניהם בערוץ בזמן שידור התכנית.

אחת הגולשות בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת" כתבה "לקחו לי מספר דקות לעכל את מה שראיתי עכשיו בארץ נהדרת. אין גבול למה שמוכנים לעשות עבור רייטינג? עבור ביקורת כלפי הממשלה? איפה ההתחשבות במשפחות הנרצחים מהקטל האחרון? לטובת המוח הקודח שהגה את זה, דע לך, שזה נעשה בידי נהג חסר אחריות אחד".

גולש נוסף כתב "אני ועוד רבים הסבורים באותה הדעה המומים מכך שהחלטתם לשים ללהג נושא כאוב אשר מאחוריו נותרו משפחות מרוסקות, שבורות והרוסות, והכל בשביל מה רייטינג".

גורמים ברשות השנייה שאחראית על הרגולציה בתחום השידורים המסחריים מסרו הערב כי הרשות תבדוק ותנקוט הליכים במידת הצורך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר