המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

"לגויים הכל הבל הבלים, לנו היהודים בארץ ישראל יש ציפייה לגאולה ומשיח. הדור הזה זכה לגאולה ומשיח. הדור הזה יזכה לאורו של משיח. נתינה, חסד, שמחה, לימוד תורה, תפילות ואהבת חינם"

(באדיבות אתר תאיר נרי)

אבא שבשמיים אוהב את היהודים, שומר על היהודים בארץ ישראל הקדושה ועוטף את כל גבולות ישראל בענן אש. אבא שבשמיים נתן וייתן חורף טוב ומבורך למדינת ישראל, הגשמים בישראל הם גשמי ברכה וברצועת עזה - גשמי קללה. המים חלחלו ונכנסו לכל המנהרות שהכינו החמאס נגד ישראל. הגשם עשה את פעולת צבא-הגנה-לישראל. צה"ל גילה שיש הרבה סוגי מחבואים במנהרות והרבה שיטות חדשות - ולא מפרסם. זו עבודת קודש של צבא-הגנה-לישראל ומדינת ישראל. למרות זאת, חייבים לעשות השתדלות ולהיות ערניים בכל בסיסי צה"ל.

היהודים הגרים בחו"ל: תפסיקו לחיות באשליות ובדמיונות. הממון, הכסף והחומר ייקחו אתכם למקום אחר, חבל על חייכם, אתם בסכנה מתמדת. תבואו בהמוניכם למדינת ישראל, ליישב את הארץ. תבואו בשמחה ומכל הלב כמו שבאו העולים בתש"ח, שנישקו את האדמה וישנו עליה מאהבתם את הקדוש-ברוך-הוא, תלמדו מהם! אם לא תלמדו, בורא עולם יעשה אתכם בדיוק כמוהם. הרגיעה באנטישמיות היא כדי שתנצלו את הזמן ליציאה לישראל. אתם חושבים שזה נגמר, זו הטעות שלכם יהודים יקרים. יגיעו אליכם לבתיכם, לבתי הכנסת, לבתי הספר, למכוניות ולעסקים. העולם כולו חוץ ממדינת ישראל, מסובך, מסוכסך ומתוסכל וזה לא ייפסק עד שיומלך מלך המשיח.

איתני הטבע, אש וחום, רעידות אדמה, שיטפונות ורוחות קשות, ימשיכו להכות את העולם. כל הבורסות בעולם ייפלו חוץ מישראל. הבורסות בארה"ב, אירופה וסין, ימשיכו וייפלו חזק. להשקיע בנדל"ן בארץ ישראל, במגרשים, חנויות ובתים. חבל על יהודים שמשקיעים בחו"ל, בברלין ובמקומות אחרים, הכל יתרסק. העולם הולך ונהרס, נכנס לסחרור. בחו"ל הכל תוהו ובוהו וגוג ומגוג.

סוריה לא יעזור כלום, לא שלום ולא יהיה שלום. הם מלאים אכזריות ולא יוותרו על כבודם. לא יעזור לאף אחד ולאף מדינה שינסו לעשות שם שלום. אלוקים בכבודו ובעצמו נלחם בסוריה, לא מלאכים ולא אף אחד. ארצות העולם רוצות לתת אוכל לסוריה כדי שלא יגיעו משם פליטים לאירופה - לא יעזור כלום.

רוסיה עושה את עבודתה, פועלת במזרח התיכון ורוצה מאוד מאוד שישראל תפעל יחד איתה. רוסיה רוצה שישראל תעזוב את ארה"ב ותהיה בקשר איתה, היא רוצה את המוח היהודי. פוטין מאיים על כל מדינות ערב ולא יכול לעשות מלחמת עולם שלישית.

ארה"ב, אובמה רוצה להיראות טוב כשיסיים את תפקידו. הוא רוצה שקט לכן לא מתערב, רוצה לצאת עם כבוד. הוא יודע מי הם הערבים ומדינות ערב, מכיר אותם טוב - לא מתעסק איתם. בארה"ב לא מוכנים לסכן את עצמם בשביל אחרים. כשיהיה בארה"ב נשיא חדש, הוא ייבהל מהכלכלה וממה שקורה בממשל ארה"ב ולא ייצא מזה - מחכה לו הפתעה.

ירדן, מלכם נסע לארה"ב, הוא מת מפחד מהפליטים. לא ייצא כלום בארה"ב, הכל דיבורים.

צרפת מסובכת עם דאע"ש, פליטים ומוסלמים, שאוכלים אותה חיה.

גרמניה מסובכת עם פליטים.

פליטים ומסתננים כבשו את אירופה וימשיכו לכבוש אותה. המסחר באירופה מתמוטט. הם מלאים בסכסוכים ולא יודעים מה יילד יום.

תורכיה, מצד אחד סוגרת שערים כדי שלא ייצאו פליטים, מצד שני פותחת עשרים שערים אחרים כדי שייצאו הפליטים. ארדואן קיבל מיליארדים מאירופה כדי שהפליטים יישארו בתורכיה, אבל מאות אלפי פליטים יוצאים לאירופה. צריך להיזהר מאוד מהשלום עם תורכיה, לא לתת להם רשות להביא אוניות לרצועת עזה, כי הכל יהיה מלא בטילים ומחבלים.

מצרים, נשיא מצרים סיסי עושה עבודה נפלאה, עושה חומת מגן של שומרי ראש סביבו. שימשיך לחסל ולנקות את מדבר סיני ושימשיך להרוס את המנהרות מהרצועה למצרים. דאע"ש, המוסלמים הקיצוניים, וחמאס, רודפים ומחפשים את סיסי.

חיזבאללה, נסראללה מתחנף לרוסיה כדי שתתמוך בו, שימשיך לחיות באשליות.

עיראק נגמרת ותמשיך להיגמר.

ארצות ערב כמו תולעים, אוכלים זה את זה ושונאים זה את זה.

ברצועת עזה הכל יתפוצץ להם בפנים, דאע"ש וחמאס. דאע"ש זה נחש, חמאס זה נחש, ונחש אוכל נחש. מגדל בבל ברצועה, אש וגופרית יהיה ברצועת עזה.

איראן חוגגת, ממשיכה לרקוד ולשמוח על מפעלי האטום שממשיכים לפעול. צוחקת על ארה"ב ועם זה, פוחדת פחד מוות מהיהודים בישראל.

אבו מאזן אומר שהוא לא רוצה אינתיפאדה - שקרן. הוא שולח את הצעירים לפגוע ביהודים, תרגיל מלוכלך.

הערבים הזקנים בירושלים מלאים בנשק ובתחמושת ומעבירים אותם לצעירים בדרך לא דרך.

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערני בגבול הצפון, לא לחכות ולא להקשיב לאף מדינה אחרת ולא לסמוך על אף מדינה אחרת, רק על עצמנו. ארץ ישראל מדינה קטנה ויש בה הכל, רוחניות, קדושה, טהרה, בתי כנסת. המסחר הכי טוב, הכלכלה הכי טובה,צריכים לחזק את אהבת החינם בארץ ישראל, ובכנסת ישראל שיהיו מאוחדים ומלוכדים. הקדוש-ברוך-הוא נלחם בשביל עַם ישראל ומבקש מהיהודים: תלמדו תורה, תרבו בתפילות ואני אגן ואשמור עליכם מכל משמר, בשמיים ובארץ!

כל מי שיפריע ויפתה יהודים לא לעלות לארץ ישראל - בורא עולם ייקח אותו אליו למעלה וישפוט אותו בשמיים. הוא יסתבך חזק עם הקדוש-ברוך-הוא, הוא ומשפחתו וכל אשר לו. כל מי שהוא נגד גאולה ומשיח, עולה לשמיים. אם יש כאלה שמתנגדים שיהודים יעלו לארץ, זה מפני שהם מקבלים כסף וחיים על גבם של היהודים בחו"ל.

כל הגויים בעולם יודעים שיש משיח וגאולה של עם ישראל. כל העולם כולו יזדקק למוח היהודי שבארץ ישראל הקדושה,לעזרה כלכלית וכללית. לא ליהודים שבחו"ל - ליהודים שבארץ ישראל הקדושה!

ההורים, לחנך את הילדים כשהם עוד קטנים, לא לשתות שתייה חריפה, לא סמים, לא הימורים ולא התבוללות, כל אלה הורסים את עם ישראל.

לגויים הכל הבל הבלים, לנו היהודים בארץ ישראל יש ציפייה לגאולה ומשיח. הדור הזה זכה לגאולה ומשיח. הדור הזה יזכה לאורו של משיח. נתינה, חסד, שמחה, לימוד תורה, תפילות ואהבת חינם, מקרבים את המלכת מלך המשיח! כל אלה שאכפת להם ממשיח וגאולה - יהיו במעגל הראשון, אלו שיגידו שזה לא הזמן - יהיו במעגל האחרון. משיח פועל ועובד וכולם יודעים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר