טור אישי מרגש

'עם ישראל מחכה לחתונה שלך'; האחות כותבת לשרי שפרלינג

"לא ענית לאף טלפון, והלב הלם בעוצמה". ריקי הופשטטר, אחותו של החתן יעקב קסטלניץ, במכתב מרגש לכלה שרי שפרלינג שנפצעה קשה באסון 402: "למיוחדים כמוך אין פריווילגיה להישאר אנונימים" (תוכן גולשים)

ריקי הופשטטר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בס"ד

שרה אחותי היקרה!!

מאז שפגשתי בך לראשונה נפשך נקשרה בנפשי... הפכת לי לאחות ממש... הייתי כ"כ נרגשת שאת כלתו של אחי היקר שחיכה לך כ"כ הרבה זמן... ידעתי מיד שאת מיוחדת במינה... העדינות... הצניעות... החיוך שעל שפתייך...

דיברנו כ"כ הרבה.. תמיד הודית לי ושאלת איך יש לי כח לסייע לכם אפילו שרק עכשיו ילדתי... אמרתי לך שאתם אחי ואחותי... ואחות לא שואלת שאלות...

התרגשתי כשסיפרת לי בערגה כמה את מתגעגעת לאחי החתן האהוב שלך וכשעברת ליד הישיבה וידעת שהוא שם ליבך יצא מגעגועים. סיפרת לי עד כמה את מתרגשת מהחתונה, אבל הרבה יותר מהימים שאחרי... החיים האמיתיים...

רק במוצ"ש, ערב לפני, התקשרת אליי וסיפרתי לך שכמעט הכל כבר מוכן. סיפרת שאת נוסעת לבני ברק לבחור מצעים וכלי בית ואולי גם תמצאי בגדים לשבע ברכות. היית קצת לחוצה, בכל זאת עוד רגע החתונה ועדיין יש הרבה להספיק.

ידעתי שאת עובדת עד 5, כששמעתי על התאונה לבי דפק. ידעתי שזו בדיוק השעה שאת צריכה להיות על האוטובוס... כשלא ענית לאף טלפון, הלב כבר הלם בעוצמה. כשהשגתי את אביך ושמעתי שהוא בדרך לאסף הרופא הלב נשבר, מסרב להאמין... התפללתי ועדיין מתפללת להחזיק מעמד.

יעקב על הקו... אני שומעת חברים מברכים אותו והוא מאושר משמחה עם חיוך גדול מברך אותם בחזרה... הלב נקרע לגזרים... מה אני אמורה לומר לו? אבא איך אפשר?

כמה שנים הוא חיכה לך, שרהל'ה היקרה, בחירת ליבו? כמה מתחים, תפילות, בכיות ותחנונים שפך עד שהגעת? אבא איך אפשר?

כמה הוא נרגש... החליפה כבר מגוהצת בארון... כבר קבע תור אצל הספר לכבוד היום הגדול... הכל כבר מצוחצח ומוכן...

איך, אבא, איך הוא יראה אותך עכשיו ככה, שוכבת פצועה מוכה וחבולה עם צינורות ומכשירים מצפצפים, כשרגע לפני דיברתם עם לב שלא מכיל את ההתרגשות?

כאחראית על הפקת החתונה שלכם... עדכנתי אותך בכל פרט של החתונה... ואיך אנחנו מתכוננים.. כל דבר אמרת לי שיהיה הכי עדין והכי פשוט... הכי צנוע... כי כזאת את, אנונימית, צנועה ונחבאת אל הכלים... אבל כנראה לאנשים מיוחדים כמוך אין את הפריווילגיה להישאר אנונימיים, עכשיו כולם מכירים אותך... עם ישראל מתחזק ומתאחד בזכותך שרהל'ה... כולם כולם כבר לא יכולים לחכות כדי לשמוח בשמחתכם.

אוי אבא, רק אתה יודע...

אנא, אבא, תן לנו כוח להתגבר...

תן לנו להגיע אל הרגע הגדול במהרה, בבריאות איתנה ושלימה כי אתה רופא כל בשר.

אבא תרפא את שרהל'ה שלנו, וכל צלקת אפילו הקטנה ביותר... גופנית ונפשית...

תן שתוכל לקפץ על רגליה ולשטוף כלים, לרקוד ולמחוא כפיים... שום דבר לא מובן מאליו...

תן לשרה ויעקב להקים בית נאמן בישראל... בית של תורה ושלווה ופשטות, בדיוק כמו שחלמו...

אבא חזק אותנו, אמור לצרותינו די!

*בחסדי שמיים שרה שבה להכרה אך סובלת מאוד ונדרשים עוד ניסים גדולים להחלמתה, אנא קרעו שערי שמיים לרפואת שרה בת דינה. תודה מכל הלב לכל עם ישראל!

רוצים גם לכתוב כתבה משלכם ולפרסם אותה בכיכר השבת? הרשמו לאתר ושלחו לנו את הכתבה לתוכן גולשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר