גפני: "אנחנו דורשים שבכל יישוב יוקצה שטח לקהילה החרדית"

במהלך טקס ייסוד קהילת דגל התורה בצפון, שנערך בטבריה, הבהיר יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כי אינם באים לשנות את טבריה ודרש הקצאה לקהילה חרדית בכל יישוב בארץ. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונות: שלומי כהן; צילום וידיאו: אליעזר ליאני)

בסוף השבוע האחרון, סייר יו"ר "דגל התורה" ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בצפון הארץ וקיבל את הוקרתם של ראשי הערים קצרין וטבריה כשבנוסף נפגש לשוחח על צרכי הקהילה החרדית ביישובים.

בין היתר השתתף ח"כ גפני בטקס ייסוד קהילת דגל התורה בצפון, שכונת "נוף כנרת", פרוייקט מגורים של מוטלה קרליץ ברכס פוריה שבטבריה עלית, שהתקיים בהשתתפות ראש העיר ועסקני התנועה הליטאית.

גפני שנשא את הנאום המרכזי הודה ליזמים ועסקנים והצהיר כי פני הציבור החרדי אינו לשנות את אופייה של טבריה אלא להשתלב ולהוסיף קדושה למקום. "אדם לא צריך להסתכל סקטוריאלי, רק על עצמו, אלא לעזור ולסייע לכולם", אמר גפני, "טבריה זה בית של דגל התורה, בלי טבריה דגל לא זזה, פה זה דוגמא למה שקורה בארץ, אנחנו דורשים ממשרד השיכון שבכל יישוב יוקצה שטח לקהילה החרדית לפי גודלה בו יוכלו להשתלב בתוך העיר".

"טבריה שתדעו, אני אומר זאת גם למשתכנים וגם ליזמים, טבריה קיימת לפני שקמה הקרייה של דגל התורה, יש פה גם קהילות אחרות, חסידי צאנז וכלל חסידים. אנחנו יכולים לתרום לעיר טבריה כמו שהיא, לא הולכים לשנות אותה, נעשה את הכל על מנת להשתלב, לתת שיעורי תורה, לתת רוחניות, אנחנו נפעל יחד עם ראש העיר והנציגים להשתלב. זו עיר קדושה, עיר עם היסטוריה, עיר עם עבר מפואר שאי אפשר להתעלם וכולם מתגאים בזה", הבהיר גפני.

"אנחנו לא באים לשנות אלא לתרום לה ברוחניות .אנחנו חוזרים הביתה, אנחנו טבריינים", הוסיך גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר