חודשיים אחרי שניצלה בנס

טרגדיה בביתר: בת 9 חודשים איבדה את הכרתה - ונפטרה

פעוטה כבת 9 חודשים מביתר עילית, נחנקה ואיבדה את הכרתה. לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה. לפני כחודשיים ניצלה בנס מבליעת בלון (חרדים, בארץ)

כוחות ההצלה שועטים לזירה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

ניצלה לפני חודשיים בנס והבוקר נפטרה:: פעוטה כבת תשעה חודשים מביתר עילית, נחנקה ואיבדה את הכרתה ונפטרה.

הפעוטה בת התשעה חודשים, מתגוררת בגבעה B בביתר עילית, איבדה לפני זמן קצר את הכרתה. כוחות ההצלה הוזעקו לזירה והחלו בפעולות החייאה מתקדמות, שנמשכות שעה ארוכה, אלא שלמרבה הצער הכוחות נאלצו לקבוע את מותה.

מדובר בפעוטה שניצלה בנס לפני כחודשיים לאחר שבלעה בלון גומי בפעוטון ונחנקה, עד שלאחר מאמצים רבים ובחסדי שמים הצליחו להוציא את הבלון ולהשיבה להכרה.

אחרי שנחנקה לפני כחודשיים, התעוררה שוב הדרישה להציב באזור אמבולנס, שיוכל להציל חיים במקרי חירום, ואכן לפני כחודש הוצב לראשונה באזור אמבולנס, אלא שדווקא הבוקר כשאותה תינוקת נזקקה לטיפול, האמבולנס היה תפוס במקרה חירום אחר.

יוסי רייניץ סגן ראש סניף איחוד הצלה בביתר עילית סיפר: "כשהגעתי לבית הוריה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמוך ביצענו בפעוטה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות לאחר שככה"נ נחנקה במהלך האוכל ואיבדה את הכרתה. לאחר נסיונות החייאה ממושכות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר