האזינו לראיון

רמי לוי מבהיר: אמשיך להעסיק ערבים

שלושה ימים לאחר הפיגוע הרצחני בסניף "רמי לוי" בשער בנימין, אומר בעל הרשת כי לא היה כשל אבטחתי. בראיון למרדכי לביא ברדיו "קול חי", מצהיר רמי לוי כי ימשיך להעסיק ערבים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רמי לוי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שלושה ימים לאחר הפיגוע שהתרחש בסניף "רמי לוי שיווק השקמה" בשער בנימין, הגיב הבוקר (ראשון) מנהל הרשת, איש העסקים רמי לוי, לאירוע ואומר כי לא היה כשל אבטחה. באשר לביקורת הנמתחת נגדו בתקופה האחרונה, הוא טוען כי הרשתות המתחרות שכרו יח"צנים לפגוע בו.

בראיון ל"מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא ברדיו "קול חי", הכחיש רמי לוי את הדיווח לפיו זומן לחקירה וסניפו נסגר. "אני לא יודע מאיפה ההמצאות. לא זומנתי למשטרה ולא סגרתי את הסניף אלא ההפך, פתחתי את הסניף חצי שעה לאחר הפיגוע".

"לא דיברו אותי על כשל אבטחה. יש שם ביטחון וצבא", אמר וטען להגנתו כי "המחבלים עברו בידוק ביטחוני במתחם ואחר כך גם בסניף. לאחר מכן חייל נכנס לסניף לבדוק מה קורה איתם. תפסו אחד מהם והוציאו אותו החוצה. השניים האחרים המשיכו כביכול הם רוכשים מוצרים".

למרות גל הפיגועים, רמי לוי אומר כי כאשר "אדם נכנס לסניף לא מבצעים בדיקה גופנית משום שאלו ההוראות שיש. בכניסה לחנות יש חיילי צה"ל חמושים והם מאבטחים את מי שנכנס לסניף".

לוי נשאל האם ימשיך להעסיק ערבים בעקבות הפיגועים ומשיב בחיוב. "במשטרה לא מעסיקים ערבים? העובדים הערבים מגנים את זה. כל העובדים שלנו עוברים תחקיר שלנו ושל המשטרה. המשטרה נותנת אישור האם להעסיק אותם. אנחנו לא ניתן לטרור לנצח. יש לו מטרה להעמיק את הסכסוך".

בעבר התקשורת אהבה ופרגנה לך, והיום אתה רק מתראיין להגנתך, מה קרה?

"זה לא סוד שחלק מהמתחמים נגדנו לקחו יח"צנים לפגוע בי אבל הציבור מאמין בנו. המתחרים מנצלים להכפיש את שמנו".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו "קול חי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר