התנהגות מחשידה

פחד בפלורידה: מוסלמיות שאלו "מתי תפילת 'יזכור'?"

שתי נשים מוסלמיות שהגיעו לבית הכנסת של חב"ד בדרום פלורידה עוררו חשש אצל המתפללים לאחר שהתעניינו בזמני התפילות ו"מתי תפילת 'יזכור'?". המשטרה פתחה בסריקות אחרי השתיים (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(wsvn.com, תמונה: שאטרסטוק)

בקהילה היהודית בדרום פלורידה נרשם בימים האחרונים חשש בעקבות התנהגות מוזרה של שתי נשים ערביות, שהגיעו לבית כנסת של חסידות חב"ד באזור והתעניינו אצל העוברים ושבים מתי מתקיימות במקום תפילות.

על פי אתר חב"ד און ליין, אחת הנשים שאלה "מתי אומרים תפילת יזכור?", וכן האם מתכנסים בבית הכנסת גם באמצע השבוע. חברי הקהילה היהודית הגישו תלונה שהוגשה במשטרה ומסרו עדויות ותיאורים של שתי הנשים החשודות לכאורה. במשטרה פתחו בסיורים נרחבים בשכונות היהודיות, והתמונות של השתיים הופצו באתרי אינטרנט ובעיתונים.

הקהילה היהודית בפלורידה אינה הקהילה היחידה שחוששת בימים אלו מאיומי טרור. הבוקר סיפרו תושבים חרדים בשכונת קראון הייטס בניו יורק ל"כיכר השבת" על החשש להסתובב ברחובות השכונה לאחר שעד כה לא נתפס החשוד בדקירת האברך לפני כחודש.

חברי הקהילה דורשים מהמשטרה לשים את ידה בהקדם על אותו דוקר "מחשש שישוב לזירה ויבצע דקירה נוספת". "אנחנו חוששים ללכת בימים אלה ברחובות כל עוד רעול הפנים שדקר אותו מסתובב חופשי ברחוב. אנחנו חוששים שהוא יעשה זאת שוב וישוב לזירת הפשע", הוסיף אחר התושבים.

תושב אחר אמר כי הוא מאמין ש"המשטרה עושה כל שביכולתה לשים את ידה על החשוד בדקירה ואני מקווה שזה יהיה בימים הקרובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר