חגיגת השקות

סמסונג השיקה: קבלו את Samsung GALAXY S7

ענקית הטכנולוגיה סמסונג השיקה בתערוכת המובייל בברצלונה את דור ההמשך של מכשירי הדגל שלה - Samsung GALAXY S7. מה חדש בגלקסי 7 ומה שיפרה החברה לעומת הגלקסי 6? (דיגיטל, טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, שאטרסטוק)

תערוכת MWC 2016: ענקית הטכנולוגיה סמסונג השיקה הערב (ראשון) בתערוכת המובייל בברצלונה את דור ההמשך של מכשירי הדגל שלה - Samsung GALAXY S7 (סמסונג גלקסי S7) ו-Samsung GALAXY S7 Edge. למרות השינוי המשמעותי שהציגה המתחרה הקוריאנית שלה LG עם ה-G5, דור ההמשך של סמסונג לא מציג שינויים מהפכניים.

בניגוד למהפך החד שעשתה סמסונג בדור הקודם שלה - הגלקסי 7 שומר על קווי העיצוב של הגלקסי 6 עם גב זכוכית ומבנה מתכתי. הקצוות במכשירי הגלקסי 7 מעוגלות מעט יותר והמבנה לוטש במעט, אך הקו העיצובי נותר כשהיה. בניגוד לדור הקודם בו לא התאפשרה הרחבת הזיכרון בעקבות העיצוב החדש, בדור החדש ניתן להרחיב את הזיכרון.

השינויים שביצעה סמסונג בחומרה הנם שינויים מתבקשים, המעבד שודרג למעבד החדש של Octa (שבבים בייצור של חברת סמסונג) כשהמכשיר מציע מעבד 64 ביט מתומן ליבות (2.3GHz Quad + 1.6GHz Quad) בטכנולוגיית 14 ננומטר, לא שונה בהרבה ממעבדי הגלקסי 6. בגלקסי 7 הוסיפה סמסונג לראשונה קירור נוזלי למעבד, מה שאמור לספק פתרון לבעיית התחממות המעבד ולייעל את פעילות המעבד.

זיכרון העבודה (RAM) של המכשיר שודרג ל-4 GB, ואילו נפח האחסון נותר 32 או 64 GB בהתאם לדגם. כאמור, סמסונג החזירה את הרחבת הזיכרון והגלקסי 7 כולל בתוכו כעת חריץ הרחבה שתומך בכרטיסים עד לנפח 200 GB.

מסך הגלקסי S7 מגיע בגודל של 5.1 אינץ', ואילו הדגם הקמור מגיע בגודל של פאבלט - 5.5 אינצ'ים, שניהם באיכות QHD, הסוללה הינה בנפח של 3,000 מיליאמפר לדגם הרגיל ו-3,600 לדגם הקמור - עלייה של 400 מיליאמפר לעומת הדגם הנוכחי של הסדרה.

מצלמת המכשיר עברה שיפור משמעותית והיא כוללת כעת טכנולוגיה חדשה של סמסונג שמצלמת בשני חיישנים באיכות 12 MP שאמורה לתת איכות צילום בפועל של מצלמה באיכות 20 MP, המצלמה הקדמית נותרה באיכות 5 MP אך זכתה לשיפורי תוכנה.

בנוסף שיפרה החברה גם את מנגנוני האבטחה במכשיר, עם דגש על Samsung KNOX שמיועד לספק פתרון מאובטח לעבודה. בנוסף, המכשיר החדש חזר להיות מוגן מים ואבק בתקן IP68, תקן אותו איבד המכשיר במעבר לעיצוב החדש וכעת נראה שסמסונג הצליחה למצוא דרך להפוך את המכשיר לחסין מים גם עם העיצוב המתכתי היוקרתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר