כתב אישום מחריד

"דקר את דפנה מאיר שוב ושוב, שטף ידיים וצפה בסרט"

כתב אישום הוגש נגד המחבל שרצח את דפנה מאיר הי"ד, בו מתואר כיצד צפה בסרטוני הסתה בערוצי הטלוויזיה הפלסטינית, הגיע לעתניאל, התנפל על דפנה ודקר אותה שוב ושוב (חדשות)

(צילום: תקשורת שבכ)

הפרקליטות הצבאית הגישה היום לבית המשפט הצבאי לנוער כתב אישום נגד המחבל מוראד עדיאס, שרצח את דפנה מאיר הי"ד בביתה שבעתניאל.

על פי כתב האישום, עם תחילת גל הטרור החל המחבל לעקוב אחרי ערוצי התקשורת הפלסטינים, "אשר שידרו תכנים המציגים את מדינת ישראל ככזו הרוצחת צעירים וצעירות פלסטינים".

ביום הפיגוע, ה-17.1.2016, ישב המחבל בביתו וצפה בתכני ערוצי החשדות הפלסטינים "פלסטין" ו"מעאן" וכן בסרטונים שהם פרסמו בעמודי הפייסבוק שלהם, המציגים את החיילים כרוצחים.

צפו: המחבל נמלט לאחר הפיגוע

על רקע הצפייה בסרטונים החליט המחבל לרצוח יהודים באמצעות דקירות סכין ביישוב הסמוך עתניאל, "עד אשר ימות מות קדושים כשהיד".

לקראת השעה 16:00 לקח המחבל סכין ממטבח ביתו בעלת להב של כ-14 ס"מ, המשמשת לחיתוך בשר, והכניס אותה למכנסיו, הוא יצא מביתו והחל לצעוד לכיוון עתניאל.

לאחר כשעה הוא הגיע אל מקום הסמוך לביתה של דפנה מאיר, הוא הבחין בה וזיהה אותה כיהודיה, כשהיא משוחחת במכשיר סלולרי וכן הבחין בשנים מילדיה הקטנים דרך חלון הבית, והחליט כי ירצח אותה.

כמה דקות לאחר מכן, דפנה נתנה את המכשיר לאחד הילדים ויצאה אל חזית הבית, המחבל יצא ממקום מחבאו והחל לרוצה לעברה כשהוא אוחז את הסכין בידו. כשהגיע אל דפנה הוא נעץ את הסכין בבטנה, כל זאת לעיני הילדים הקטנים שהחלו לצעוק.

המחבל שלף את הסכין מבטנה של דפנה, כשבשארית כחותיה היא ניסתה להאבק בו ולהוציא את הסכין מידיו אך ללא הצלחה. המחבל דחף אותה לתוך הבית, ודקר אותה שוב מספר פעמים. הוא הדף את דפנה לאזור המטבח, שם התמוטטה ונפלה, ואז דקר אותה שוב בפניה.

המחבל ניסה לשלוף את הסכין שוב בכדי להמשיך ולדקור אותה, אך כשראה שאינו מצליח, הוא נמלט מהזירה ושב לביתו.

כשהגיע לבית שטף את ידיו שהיו מגואלות בדם, והתיישב לצפות בסרט עם בני משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר