העם היהודי החל במצרים?

הציוצים המביכים של חה"כ סתיו שפיר

השר בנט אמר הבוקר כי "מירושלים ההיסטוריה שלנו התחילה", ועורר את זעמה של חה"כ סתיו שפיר מ'המחנה הציוני' שצייצה כי "באנו לכאן ממצרים", עד שהבינה כי טעתה ובגדול (ברנז'ה, אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"גכ סתיו שפיר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

משכתבים היסטוריה: חברת הכנסת סתיו שפיר מ'המחנה הציוני' כתבה בצהריים (שני) בעמוד הטוויטר שלה כי העם היהודי הגיע לארץ ישראל ממצרים ולא להפך ועוררה סערה.

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט אמר הבוקר (שני) כי "מירושלים ההיסטוריה שלנו התחילה, וממנה נשאב את העוצמות שלנו דווקא בימים קשים".

ח"כ שפיר שלא אהבה את דבריו כתבה בטוויטר: "מירושלים ההיסטוריה שלנו התחילה - בנט הבוקר. סליחה על הקטנוניות, אך כדאי ששר החינוך ידע שלפי התורה, באנו לכאן ממצרים".

בתוך דקות ספגה שפיר ביקורת חריפה מצד הגולשים שהעמידו אותה על מקומה כי ההיסטוריה של עם ישראל החלה עוד לפני הירידה למצרים.

בתגובה, מחקה שפיר את מה שכתבה וצייצה מחדש: "בנט החליט לשכתב את התורה לצרכיו הפוליטיים. לידיעתו: על פי התורה העם היהודי עמד יחד לראשונה לא בירושלים אלא בהר סיני".

אך גם לאחר ה"תיקון", הגולשים המשיכו לזעום על דבריה. "את האורן חזן של מפלגת העבודה, העניין שאת ג'ינג'ית ולבנה אז פחות מדברים על הבורות שאת מפגינה כל פעם מחדש, המשיכי כך!!" כתב לה אחד העוקבים.

עוקב אחר כתב לה: "ובאותו מעמד קבלת התורה העם הזה קיבל הנחיות ברורות שעם ישראל מקומו בירושלים ובארץ ישראל. את מבלבלת את עצמך עם בורותך".

"תסלחי לי, אבל אובססיה לבנט והבית היהודי מוציאה אותך מטומטמת פעם אחר פעם", כתב עוקב אחר.

עוקב נוסף עקץ: "אילו לא היית מבריזה משיעורי התנ"ך וההיסטוריה הייה יודעת משהו. לתשומת ליבו של שר החינוך שיקפיד שלא יצאו כאלו בורות ממערכת החינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר