המאבק על השבת

גני תקווה: "מחסום שבת" הוצב - החילונים זועמים

מועצת גני תקווה החליטה להעמיד "מחסום שבת", בכניסה לאחת השכונות המעורבות, בכדי למנוע מעבר כלי רכב בשבת. החילונים זועמים וטוענים כי זה לא חוקי. המועצה: "לטובת התושבים" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גני תקווה (צילום: גוגל )

המאבק על השבת: מועצת גני תקווה, הציבה בשבועות האחרונים "מחסום שבת", המונע כניסת רכבים במהלך השבת לשכונת גנים צפון - מה שעורר את כעסם של התושבים החילונים.

המועצה החליטה להציב את המחסום ברחוב דרך משי בשכונת גנים הממוקמת בצפון גני תקווה והיא חלק מהשכונות הצפוניות החדשות של גני תקווה. בשכונה מתגוררים חילונים לצד דתיים ובמועצה החליטו ארבע שנים אחרי הקמתה להתחשב ברגשות שומרי השבת.

התחשבות זו מעוררת כעס בקרב התושבים החילונים, שקבלו על כך וטענו כי טוב הייתה עושה המועצה אם הייתה מציבה את המחסום צמוד לשכונת נוף סביון הידועה כשכונה דתית לחלוטין.

חלק מהתושבים טוענים כי המחסום הוצב באופן לא חוקי, "הדיון כדי לאשר את הצבת המחסום התקיים שבוע אחרי שהמחסום הוצב", הם טוענים בשיחה עם "כיכר השבת".

במועצת גני תקווה אמרו כי הצבת המחסום נעשתה "מתוך מדיניות המועצה לשמירה על צביון השכונה למען התושבים בה. כעת, משניתן האישור יופעל המחסום לטובת תושבי השכונה. יחד עם זאת, המועצה קשובה לרחשי הציבור ועל כן, תבחן חלופות למיקום המחסום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר